  • 1. Data: 2004-12-13 07:11:08
    Temat: Sklep internetowy
    Od: Marcin <m...@w...WYTNIJ_TO.pl>

    Witam

    Mam pewien problem. Czy chcąc założyć sklep internetowy wymagane jest
    prowadzenie działalności gospodarczej, czy da to się jakoś inaczej
    załatwić?

    Pozdrawiam Marcin

  • 2. Data: 2004-12-13 10:59:57
    Temat: Re: Sklep internetowy
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > Mam pewien problem. Czy chcąc założyć sklep internetowy wymagane jest
    > prowadzenie działalności gospodarczej, czy da to się jakoś inaczej
    > załatwić?

    nie da sie - musi byc dzialalnosc

    mozna rozwazyc allegro - gdybys chcial sprzedawac przedmioty uzywane
    (starsze niz 6 mc i nalezace do ciebie a nie odkupione w celu sprzedazy) i
    na nieduze kwoty (ponizej 1 tys. zl) wowczas odpada sprawa podatkow

  • 3. Data: 2004-12-13 13:01:36
    Od: Marcin <m...@w...WYTNIJ_TO.pl>

    Dnia Mon, 13 Dec 2004 11:59:57 +0100, gosc napisał(a):

> [...]
    > (starsze niz 6 mc i nalezace do ciebie a nie odkupione w celu sprzedazy) i
    > na nieduze kwoty (ponizej 1 tys. zl) wowczas odpada sprawa podatkow

    Chciałbym w swoim sklepie oferować nagrywanie i wysyłkę dystrybucji linuxa,
    które jako takie są za darmo. Płaciłoby się jedynie za przesyłkę i nośnik.
    Czy do tego też jest potrzebna działalność?

  • 4. Data: 2004-12-13 13:19:47
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > które jako takie są za darmo. Płaciłoby się jedynie za przesyłkę i nośnik.
    > Czy do tego też jest potrzebna działalność?

    Teoretycznie tak, zwłaszcza że częśc klientów będzie chciała faktury.
    Praktycznie dla tych dwóch klientów w miesiącu chyba nie ma sensu ;)
    Pozdrawiam
    Beniamin