  • 1. Data: 2006-12-28 20:40:15
    Temat: zamowienie poza allegro
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, zamowilem karte graficzna poza allegro
    i jesli nie jest taka jak byla ustalana np w mailu.
    to czy moge zadac na jakiejs podstawie zwrotu ?
    np. facet mowil i pisal ze ma gwarancje 2lata, a tej gwarancji wogole nie ma
    i chocby na tej podstawie chcialbym ja zwrocic
    wartosc 310zl
    mam kwitki wszystkie.
    czy jest jakas szansa zwrotu czy pozamiatane ?

  • 2. Data: 2006-12-28 21:10:55
    Temat: Re: zamowienie poza allegro
    Od: BartekK <s...@d...org>

    bartek napisał(a):
    > witam, zamowilem karte graficzna poza allegro
    > np. facet mowil i pisal ze ma gwarancje 2lata, a tej gwarancji wogole nie ma
    > i chocby na tej podstawie chcialbym ja zwrocic
    > czy jest jakas szansa zwrotu czy pozamiatane ?
    A wyobraz sobie ze ja dzisiaj kupilem chleb i mleko poza allegro. Na
    szczescie wszystko jest smaczne, ale jakby bylo zepsute - to chyba bym
    mial prawo reklamowac? :)
    Allegro nie jest jedyna dozwolona droga sprzedazy, i nic nie mado
    posiadania lub nie posiadania gwarancji lub prawa do skorzystania z
    "niezgodnosci towaru z umowa"

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2006-12-28 23:04:19
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    no wiem czyli jak to zrobic jakis przepis ?
    bo facet generalnie troche sie focha a zeby go jakos przycisnac do dzialania
    bym musial mu cos konkretnego napisac

  • 4. Data: 2006-12-29 10:12:34
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    jak kupiłeś poza allegro to nie zawarłeś umowy prawnej, allegro taką umową
    jest w tym przypadku wszystko zależy od dobrej woli spzredającego
    Adi

  • 5. Data: 2006-12-29 11:27:02
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

  • 6. Data: 2006-12-29 14:00:08
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    dowodem zawarcia umowy jest wylicytowanie na allegro, a w jego przypadku to
    co jest dowodem zawarcia umowy?

  • 7. Data: 2006-12-29 14:21:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 15:00:08 +0100, Adi napisał(a):

    > w jego przypadku to co jest dowodem zawarcia umowy?

    To ze sie z kims umowil mailem na konkretny towar za konkretna cene.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-12-29 14:34:59
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    meil nie jest umowa prawną

  • 9. Data: 2006-12-29 15:11:51
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Adi napisał(a):
    > meil nie jest umowa prawną
    bo?
    Skoro umowe mozna zawrzec ustnie, pisemnie, i w kazdy inny sposob jaki
    sobie wymyslisz, byle obie strony byly zgodne, to dlaczego mail nie moze
    byc?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 10. Data: 2006-12-29 15:25:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 29 Dec 2006 15:34:59 +0100, Adi napisał(a):

    > meil nie jest umowa prawną

    Umową jest wszystko na co sie umówimy. Równie dobrze jej treść może zostać
    napisana patykiem na piasku i też będzie obowiązywać.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl