  • 1. Data: 2006-12-28 18:47:38
    Temat: platnosc za usluge u Operatora
    Od: "Ania_Kr" <a...@p...onet.eu>

    Dzien dobry, mam taki maly problem. Przez 2 lata korzystalam u operatora
    internetu z dodatkowej uslugi za ktora jak sie okazalo nie byla pobierana
    dodatkowa oplata.
    Ja tez nie zwrocilam uwagi ze nie ma tej kwoty uwzglednionej w calym rachunku.
    Pozniej jeszcze z tej uslugi zrezygnowalam. Czy teraz operator ma prawo wystawic
    fakture korygujaca (usluga 10zl miesiecznie czyli 2lata - 24 miesiaca x 10zł =
    240zł)? Z gory dziekuje za jakies wskazowki
    Anka

  • 2. Data: 2006-12-28 19:01:28
    Temat: Re: platnosc za usluge u Operatora
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Pozniej jeszcze z tej uslugi zrezygnowalam. Czy teraz operator ma prawo wystawic
    > fakture korygujaca (usluga 10zl miesiecznie czyli 2lata - 24 miesiaca x 10zł =
    > 240zł)? Z gory dziekuje za jakies wskazowki

    Tak.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/