  • 1. Data: 2003-03-03 14:30:19
    Temat: zalozenie sprawy cywilnej
    Od: "Tomek Karpierz" <t...@p...fm>

    Chciałem zapytac, czy znajde gdzies informace na temat zalozenia sprawy
    cywilnej przeciwko wynajmujacym lokatorom. Uciekli bowiem oni z mieszkania,
    nie zwrocili mi kluczy i rachunkow oraz pozostawili kilka niezaplaconych
    rachunkow.

    Dowiedzialem sie ze moge sam zalozyc sprawe w wydziale cywilnym.
    Czy konieczny jest adwokat i jakie ewentualne czynnosci musze podjac aby
    wygrac sprawe?
    Tomek

  • 2. Data: 2003-03-03 16:26:38
    Temat: Re: zalozenie sprawy cywilnej
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    Użytkownik "Tomek Karpierz" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Chciałem zapytac, czy znajde gdzies informace na temat zalozenia sprawy
    > cywilnej przeciwko wynajmujacym lokatorom.

    => kodeks postepowania cywilnego

    > Dowiedzialem sie ze moge sam zalozyc sprawe w wydziale cywilnym.

    prawda

    > Czy konieczny jest adwokat

    nie

    > i jakie ewentualne czynnosci musze podjac aby
    > wygrac sprawe?

    udowodnić, że wynajmowałeś,
    napisać w pozwie czego nie zapłacili i w jakiej wysokości

    pozdrowienia

  • 3. Data: 2003-03-04 10:02:18
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    > udowodnić, że wynajmowałeś,
    > napisać w pozwie czego nie zapłacili i w jakiej wysokości
    >
    > pozdrowienia

    A wynajmowałeś legalnie? Płaciłeś od tego podatki? Bo jeśli nie, to lepiej
    nie ujawniaj się z tym faktem w sądzie :)

  • 4. Data: 2003-03-09 10:39:06
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A wynajmowałeś legalnie? Płaciłeś od tego podatki? Bo jeśli nie, to lepiej
    > nie ujawniaj się z tym faktem w sądzie :)

    dlaczego nie?