  • 1. Data: 2003-03-03 14:23:39
    Temat: Za co moge żądac zaplaty od ubezpieczyciela
    Od: <g...@w...pl>

    wysylam raz jeszcze bo chyba nie trafilem z terminem:

    Jak juz kiedyś wspominałem:
    policja zabrała mi dowód rejestracyjny z uwagi na uszkodzenie reflektorów i
    przodu.

    Wczoraj upezpieczyciel powiedział mi ze nie odda 185 PLN za przegląd
    techniczny powypadkowy którey MUSIAŁEM zrobić żeby odzyskać dowód
    rejestracyjny.

    Czy mają prawo odmowy zapłaty za taki konieczny przegląd??

    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 2. Data: 2003-03-03 20:55:13
    Temat: Re: Za co moge żądac zaplaty od ubezpieczyciela
    Od: Raku <r...@a...kom.pl>

    Dnia 2003-03-03 15:23, Użytkownik g...@w...pl napisał:
> [...]
    >
    > Wczoraj upezpieczyciel powiedział mi ze nie odda 185 PLN za przegląd
    > techniczny powypadkowy którey MUSIAŁEM zrobić żeby odzyskać dowód

    miałem wypadek, ściągałem kasę z OC sprawcy (PZU - jkaieś 2 lata temu)
    nie było żadnych problemów ze zwrotem kasy za przegląd techniczny
    (zabrali też dowód)

    mimo że nie było to w wstępnej wycenie, doniosłem świstek (dowód
    zapłaty) i pieniążki były razem z kwota główną

    --
    Raku

  • 3. Data: 2003-03-04 07:09:55
    Od: <g...@w...pl>

> [...]
    >
    > mimo że nie było to w wstępnej wycenie, doniosłem świstek (dowód
    > zapłaty) i pieniążki były razem z kwota główną

    No tak ale moj przypadek leci z Auto Casco a nie OC sprawcy
    może to obejmują inne przepisy

    M.