  • 1. Data: 2003-03-03 14:52:06
    Temat: świadek
    Od: "eryart" <e...@w...pl>

    Będę świadkiem w sądzie, muszę jechać na nią do innego miasta. W tym czasie
    muszę się zwolnić z pracy. Czy sąd przyznaje zwrot wszystkich poniesionych
    przeze mnie kosztów i strat. Jak to wygląda w praktyce, bo również będę
    chciał zwrot tego czego nie zarobię w pracy, o ile mi się coś takiego
    należy.

  • 2. Data: 2003-03-03 16:34:21
    Temat: Re: świadek
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    Użytkownik "eryart" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeze mnie kosztów i strat. Jak to wygląda w praktyce, bo również będę
    > chciał zwrot tego czego nie zarobię w pracy, o ile mi się coś takiego

    w praktyce składasz wniosek (ustnie),
    możesz dostać zwrot kosztów i utraconego zarobku