  • 1. Data: 2003-03-03 13:18:51
    Temat: Zmiana kategorii "wojska" z A na D - możliwe?
    Od: ptashek <p...@s...gliwice.pl>

    Witam,

    Czy są jakieś przepisy regulujące takowe postępowanie? W ustawie o
    obronności coś nie bardzo zostało to ujęte albo nie znalazłem.

    Chodzi o zmianę kategorii ze względu na stan zdrowia.
    Załóżmy, że poborowy dostał "A", później miał jakieś przejścia życiowe i
    fizycznie nie jest zdolny do służby - nie wiem, jakaś choroba, wypadek itp.
    - choć w świetle ustaleń komisji jest zdolny do tejże służby.

    Czy - a przede wszystkim JAK - można przeprowadzić takie postępowanie? Jakie
    przepisy to regulują?

    Z góry dzięki za pomoc :-))

    FUT: poster (nie subskrybuję grupy...)
    --
    Łukasz 'ptashek' Szmit
    ICQ: 70023506 / GG: 14279 / IRC: #Polonia / PGP Key ID: 0x374961F0 /

  • 2. Data: 2003-03-03 13:57:19
    Temat: Re: Zmiana kategorii "wojska" z A na D - możliwe?
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 3/3/2003 2:18 PM, ptashek wrote :
> [...]
    > itp. - choć w świetle ustaleń komisji jest zdolny do tejże służby.
    >
    > Czy - a przede wszystkim JAK - można przeprowadzić takie postępowanie?

    Moim zdaniem (nie mam tego pod reka) wszystko jest napisane na
    orzeczeniu lekarskim, gdzie skladac odwolania. Ale moge sie mylic.

    > FUT: poster (nie subskrybuję grupy...)

    To zacznij, po to jest grupa, zeby wszyscy mogli przeczytac odpowiedz na
    Twoje pytanie.
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |

  • 3. Data: 2003-03-03 14:38:27
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    do odpowiedniego WKU sklada sie wniosek o zmiane kategorii
    dolacza sie opinie lekarska i czeka na komisje

  • 4. Data: 2003-03-03 19:20:19
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    On Mon, 3 Mar 2003 15:38:27 +0100, "pestifer" <p...@p...fm>
    wrote:

    >do odpowiedniego WKU sklada sie wniosek o zmiane kategorii
    >dolacza sie opinie lekarska i czeka na komisje

    Wiem, ze jest jakis minimalny termin jaki
    musi uplynac od ostatniego badania.

    Trzeba by sprawdzic, w tej chwili nie pamietam.
    Pozniej znowu odwolanie od tego badania.. i znow rok
    mija ;-)

  • 5. Data: 2003-03-04 00:09:49
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    nie jestem pewien ale chyba 6 m-cy

    Uzytkownik "Klasyk" <k...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 6. Data: 2003-03-14 01:56:45
    Temat: Re: z A na D - możliwe
    Od: "grzegorz" <s...@s...pl>

    jest tak ze odraczaja cie przez 2 lata w tym okresie wykazujesz swoja
    niezdolnosc lekaz wpisuje wlasciwa diagnoze na karcie obiegowej przy
    kazdych nastepnych badaniachi nastepnie komisja to rozpatruje kazdorazowo
    biaroc pod uwage ostatnie odroczenie naogol po B12(nie rokujesz poprawy)
    musza juz cos z toba zrobic wtedy dostajesz D

    grzegorz