  • 11. Data: 2006-01-11 13:36:19
    Temat: Re: zakup windowsa-czy można postawić zarzut
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Pav napisał(a):

    > http://tinyurl.com/7cdzb

    ok, no fajnie, ale to tylko potwierdza, że się nie znasz, powtarzanie
    zasłyszanych opinii nie oznacza, że jesteś już ekspertem, może sam byś
    napisał coś więcej ? a wogóle to przeczytaj dokładnie komentarze na dole
    ten strony to może zauważysz wiele argumentów za tym ,że ta strona ma
    tyle samo obiektywizmu co porównania microsoftu, więc lepiej się na to
    nie powołuj zwłaszcza, że sam autor napisał, że to nie miało być
    obiektywne porównanie linuksa i windowsa

    Ja osobiście od lat używam i windowsa i linuksa, i to co napisałem
    wynika z moich obserwacji i codziennej pracy.

    sg

  • 12. Data: 2006-01-11 13:49:16
    Od: Pav <n...@z...pl>

    sg napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja osobiście od lat używam i windowsa i linuksa, i to co napisałem
    > wynika z moich obserwacji i codziennej pracy.

    Taaak...ja tam Cię wysłałem żebyś sobie tam puszczał flejmy a nie na
    grupie prawnej.

  • 13. Data: 2006-01-11 14:07:48
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Pav napisał(a):

    > Taaak...ja tam Cię wysłałem żebyś sobie tam puszczał flejmy a nie na
    > grupie prawnej.

    aha, to sorry, szkoda ze tego nie napisales

    sg

  • 14. Data: 2006-01-11 18:29:37
    Od: józek z pcimia <p...@p...pl>

    newsfeed napisał(a):

    > Tak, kompatbilnosc z nowymi grami MSyfu. Biurwy nie beda mogly grac
    > niektorych gier na sluzbowych komputerach.

    no dodam jeszcze Program Płatnika co ni hu.. ja nie pójdzie pod linuxem
    bo dzielna i mężna jest obrona zusu przed Janosikiem
    Jeżeli dodamy do tego np (Pakiet świadczeniodawcy dla szpitali np) to np
    wojewoda jest zmuszony kupic windowsa za kupe kasy niż mieć darmowego
    linkusa

  • 15. Data: 2006-01-11 22:57:38
    Od: ...@...c

    Dnia Wed, 11 Jan 2006 10:55:54 +0100, Pav napisał(a):

> [...]
    > następny-prezes tudzież inny prezydent zakupuje system Windows plus
    > licencje na ileś tam stanowisk.Do tego dokupuje pakiet microsoft
    > office plus licencje na ileś tam stanowisk.Wszystko kosztuje ciężkie
    > pieniądze.Z drugiej strony ma dostępne za o wiele mniejsze pieniądze,
    > równoważne systemy (np któryś oparty o jądro Linux),które mają w
    > dodatku już w sobie przeróżny wybór pakietów biurowych i innych takich.
    > Czy w tej sytuacji można postawić takiej osobie zarzut marnotrawienia
    > publicznych pieniędzy plus ewentualnie jakiś inny?

    chyba rozumem podtekst pytania ale sprostuj - czy sugerujesz że darmowy
    linux oferuje support niezbędny do pracy w administracji gratis? Chyba
    obawiam się że jesteś w błędzie. Ewentualnie rozumiem że zakładasz że Pan
    Darek administrator Linuxa z 10 letnim stażem który zostanie zatrudniony
    sam pisze łatki do systemu wiec doskonale wie że na tych konkretnych
    kompach w tej sieci na tych aplikacjach wszystko bedzie cacy?? :))

    --
    pozdrawiam,

  • 16. Data: 2006-01-12 07:48:59
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Wed, 11 Jan 2006 12:46:22 GMT, newsfeed napisał(a):

    > Tak, kompatbilnosc z nowymi grami MSyfu. Biurwy nie beda mogly grac
    > niektorych gier na sluzbowych komputerach.

    Tia... Wiedzę masz ogromną. Np. o Płatniku, czy systemach księgowych,
    oprogramowaniu używanym w MOPSach, GOPSach, PUPach, itp.

    Nie pozdrawiam.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 17. Data: 2006-01-12 08:12:34
    Od: Sero <s...@w...pl>

    sg wrote:

    > - nie chodzi mi o gry, ale chociażby o dosyć rozbudowane arkusze excela,
    > które nijak nie działają pod OpenOfficem

    pod 2.x już powinny działać, a polonizacja tej wersji jest finansowana przez
    rząd

    > - wsparcie dla programów do DTP jest, tzn raczej go nie ma

    Tu akurat góruje MacOS, ale Linux też nie jest w tyle. Większość softu
    bazuje na TeX-u, który jest dostępny chyba na wszystkie platformy.

    > - profesjonalne programy graficzne w sumie nie istnieją

    GIMP od Photoshopa za wiele nie odbiega (kwestia gustu, możliwości są
    podobne)
    Corel jest też w wersji na Linuksa.
    Nie pisz, że czegos nie ma, bo jest tego masa. Najwyżej napisz, że nie
    znalazłeś :P

    > - CAD też nie chodzi

    nie wiem

    http://www.lefthand.pl/

  • 18. Data: 2006-01-12 08:52:39
    Od: Pav <n...@z...pl>

    ...@...c napisał(a):

> [...]
    > sam pisze łatki do systemu wiec doskonale wie że na tych konkretnych
    > kompach w tej sieci na tych aplikacjach wszystko bedzie cacy?? :))

    Ja dałem założenie że są te systemy równoważne.Założenie, bo nie mam
    pojęcia czy są i nie mam zamiaru tego udowadniać, to jest po prostu
    kazus,który mi krążył od jakiegoś czasu po głowie,i mi Marcin T
    odpowiedział IMHO wyczerpująco.I wyszło mi,że w pewnych sytuacjach
    taki zarzut można postawić.

  • 19. Data: 2006-01-12 14:04:02
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Sero napisał(a):

    > pod 2.x już powinny działać, a polonizacja tej wersji jest finansowana przez
    > rząd

    oj nie chodzi tu o polonizację, ale o to, że ja mam naprawdę bardzo
    skomplikowane arkusze excela, które przy próbie otwarcia w OO powodują
    wywalenie się programu

> [...]
    > podobne)
    > Corel jest też w wersji na Linuksa.
    > Nie pisz, że czegos nie ma, bo jest tego masa. Najwyżej napisz, że nie

    Niestety, ale GIMP to nie jest Photoshop, wiele mu brakuje, poza tym nie
    ma takiej wymiany informacji jak pomiędzy różnymi innymi produktami Adoba

    > nie wiem

    > http://www.lefthand.pl/

    tak, wiem, ale tego się używać nie da

    sg

  • 20. Data: 2006-01-12 17:25:19
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Sero napisał(a):

    > pod 2.x już powinny działać, a polonizacja tej wersji jest finansowana przez
    > rząd

    Ta, jasne, zwlaszcza skrypty w VBA :)

    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \