  • 1. Data: 2006-01-11 09:39:33
    Temat: ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wod
    Od: "agusia" <a...@t...pl>

    Poniżej przedstawię Ci kilka art. z tej ustawy. ( ustawa o zbiorowym
    zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków z 7 czerwca 2001 r z
    późn. zmianami)

    Art. 15.
    1. Przedsiębiorstwo wodociągowo-kanalizacyjne jest obowiązane zapewnić
    budowę
    urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych, ustalonych
    gminę w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
    gminy oraz miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, w zakresie
    uzgodnionym w wieloletnim planie rozwoju i modernizacji, o którym mowa

    W ustępie pierwszym masz obowiązki dostarczyciela usług.

    Art. 19
    2. Regulamin powinien określać prawa i obowiązki przedsiębiorstwa
    wodociągowo-
    kanalizacyjnego oraz odbiorców usług, w tym:
    1) minimalny poziom usług świadczonych przez przedsiębiorstwo wodociągowo-
    kanalizacyjne w zakresie dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
    2) szczegółowe warunki i tryb zawierania umów z odbiorcami usług,
    3) sposób rozliczeń w oparciu o ceny i stawki opłat ustalone w taryfach,
    4) warunki przyłączania do sieci,
    5) techniczne warunki określające możliwości dostępu do usług
    wodociągowokanalizacyjnych,
    6) sposób dokonywania odbioru przez przedsiębiorstwo
    wodociągowokanalizacyjne
    wykonanego przyłącza,
    7) sposób postępowania w przypadku niedotrzymania ciągłości usług i
    odpowiednich
    parametrów dostarczanej wody i wprowadzanych do sieci kanalizacyjnej
    ścieków,
    8) standardy obsługi odbiorców usług, a w szczególności sposoby załatwiania
    reklamacji oraz wymiany informacji dotyczących w szczególności zakłóceń
    w dostawie wody i odprowadzaniu ścieków,
    9) warunki dostarczania wody na cele przeciwpożarowe

    Art. 32.
    3. W terminie 9 miesięcy od dnia wejścia w życie ustawy rada gminy jest
    obowiązana
    do uchwalenia regulaminu, o którym mowa w art. 19 ust. 1.]

    A tu w usyępie trzecim masz napisane kiedy regulamin powinien być
    uchwalony. Leciutkie opóźnienie mają.
    Jak byś mógł to podaj mi nazwę gminy. Z dużą ilością gmin współpracowałam i
    ciekawa jestem czy tą gminę znam. Jeśli nie chcesz publicznie to podaj mi
    na priv tę wiadomość.
    Jak będą jeszcze jakieś problemy to pisz. Z chęcią pomogę :)
    Pozdrawiam
    Agnieszka