  • 1. Data: 2006-01-11 09:01:38
    Temat: sprzedaz broni mysliwskiej
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, czy ktos sie orientuje jak mozna sprzedac bron mysliwska po zmarlym
    ojcu ?
    pozwolenia na bron nie mam, kolega z kola lowieckiego wzial bron w
    "uzyczenie" zeby pozniej policja sie nie przyczepila.

    jesli mam kupca na bron pisze z nim normalnie umowe cywilno prawna a pozniej
    ide wyrejestrowac bron ?
    oczywiscie do tych dokumentow dolaczam zrzeczenie sie mamy na mnie (spadku)
    czyli broni i wszystko ok ?
    czy to jakas trudniejsza filozofia ?

  • 2. Data: 2006-01-11 09:51:24
    Temat: Re: sprzedaz broni mysliwskiej
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > pozniej ide wyrejestrowac bron ?
    > oczywiscie do tych dokumentow dolaczam zrzeczenie sie mamy na mnie

    Idz na policje i zdobadz zezwolenie na sprzedaz tej broni. Idz z kolega,
    ktory ma prawo posiadania Twojej broni - do rusznikarza, ktory prowadzi
    komis i wstaw do komisu bron za potwierdzeniem. Przez ten komis kupiec
    legalnie kupi bron. W amunicje nie baw sie - przekaz w darowiznie policji -
    to powinno pomoc w szybkim uzyskaniu pozwolenia na sprzedaz broni.
    Oczywiscie, przekazywana policji amunicje skataloguj i dopytaj sie, jak
    chcieliby ja od Ciebie wziac ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 3. Data: 2006-01-11 11:49:22