eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozakup towaru wadliwego, rekl. na drugi dzien a 14 dni czekania? › Re: zakup towaru wadliwego, rekl. na drugi dzien a 14 dni czekania?
    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zakup towaru wadliwego, rekl. na drugi dzien a 14 dni czekania?
    Date: Tue, 27 May 2008 14:59:36 -0500

    Michał Trych wrote:
    > witam,
    > wiem, ze temat niezgodnosci towaru z umowa byl walkowany, przejrzalem
    > wlasnie przepisy i wychodzi ze sprzedawca ma racje...
    > Czy faktycznie jesli kupie cos i w domu sie okaze ze nie dziala, to nie moge
    > oddac, tylko mam czekac 14 dni? nie wiem czy to przed zmiana przepisow bylo
    > cos ze do tygodnia jest czas na sprawdzene i ew jesli jest wadliwe, to zwrot
    > od reki?
    > Czy cos pominalem? Mam na mysli zwrot a nie naprawe albo wymiane.
    > pozdrawiam
    > Micha?

    sprzedawca ma 14 dni na uznanie, bądź nie, reklamacji.
    oprócz jego dobrej woli nic nie moze tego przyspieszyc.
    Brak odpowiedzi w 14 dni oznacza uznanie reklamacji.

    i teraz jeszcze drobiazg 14 dni sprzedawca ma na odpowiedz, nie na
    "naprawianie". Za "naprawianie" może się wziąć po udzieleniu odpowiedzi.