  • 1. Data: 2003-09-22 12:00:23
    Temat: zakladanie stowarzyszenia
    Od: "damiahn" <d...@p...onet.pl>

    Jezeli ktos moze pomoc mialbym pare pytan odnosnie w/w

    Czy stowarzyszenie moze miec nazwe angielska np.: " Stowarzyszenie World
    Internet" ?
    Czy do zalozenia potrzebuje 15 osob z tego samego miasta?

    Za pomoc serdecznie dziekuje...

    damiahn

  • 2. Data: 2003-09-22 20:03:46
    Temat: Re: zakladanie stowarzyszenia
    Od: "Ingle" <m...@p...tlen.pl>

    > Czy stowarzyszenie moze miec nazwe angielska np.: " Stowarzyszenie World
    > Internet" ?

    W ustawie 'prawo o stowarzyszeniach' nie jest nigdzie napisane, ze nazwa
    musi byc polska. Moze sie przyczepia 'w ramach czystosci jezyka polskiego' -
    ale to juz inna spiewka. Wg mnie nie ma znaczenia jak sie nazywa NGO.

    > Czy do zalozenia potrzebuje 15 osob z tego samego miasta?

    Znowu - nigdzie nie jest napisane ze musza to byc ludzie z jednego miasta.
    Tu chodzi o 'fanatykow' - zeby mogli sie 'zjednoczyc' :)

    Pzdr
    Ingle

    -
    NoSpamRulezzz