  • 1. Data: 2003-09-22 11:58:45
    Temat: Nie dostalem nadal wyplaty ... ciag dalszy
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

    Witam szanownych grupowiczow
    Wyslalem do pracodawcy wezwanie do zaplaty. Mija termin i cisza. Nie wiem
    co dalej zrobic. Oni prawdopodobnei chca oglosic upadlosc. Co wtedy sie
    stanie. Maja spore zadlozenie. Czy isc z tym do sadu pracy. Co z prawnikiem.
    Potrzeba do tego wynajac go. Nie bylem nigdy w sadzie. Nie stac mnie anwet
    na prawnika. A to co mi wisza dla kogos moze byc niewiele dla mnie to cala
    jedna pensja za ktora utrzymuje zone i dziecko. Czekam na podpowiedzi i
    porady.

    Pozdrawiam
    AJA

  • 2. Data: 2003-09-22 13:32:32
    Temat: Re: Nie dostalem nadal wyplaty ... ciag dalszy
    Od: "kici12" <k...@g...pl>

    Prawnika nie trzeba. Należy złożyć pozew do sądu pracy o wypłatę
    wynagrodzenia ( zwolnione od kosztów sądowych , więc warto ). W przypadku
    ogloszenia upadłości koszty pracownicze są zaspokojane zaraz po kosztach
    ogłoszenia upadłości, ale czekać aż ogłoszą upadłość to jak czekać na wyrok
    , bo potem bardzo cięzko odzyskac swoje ( upalości trwają nawet po kilka lat
    !!!!).
    Prawnik tylko skasuje swoje a i tak nic nie robi. Wzory pism procesowych
    znajdziesz w necie.

    Jak potrzebujesz pomocy , daj znać.

    pozdr. KICI

  • 3. Data: 2003-09-22 13:41:05
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

> [...]
    lat
    > !!!!).
    > Prawnik tylko skasuje swoje a i tak nic nie robi. Wzory pism procesowych

    No wlasnie jakis wzor pisma procesowego. I jak wyliczyc ile mi sa winni. Nie
    otrzymalem ekwiwalentu za jeden miesiac pracy i 10 niewykorzystanych dni
    urlopu.

    Pozdrawiam
    AJA

  • 4. Data: 2003-09-22 14:04:40
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik AJA <n...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bkmo51$jdo$...@i...gazeta.pl...
    > Witam szanownych grupowiczow
    > Wyslalem do pracodawcy wezwanie do zaplaty

    czytam te posty i nie mogę zrozumieć tej dziwnej mody wysyłania wezwań :)

    Sandra

  • 5. Data: 2003-09-23 06:06:32
    Od: "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM>

    Użytkownik "kici12" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lat
    | !!!!).
    | Prawnik tylko skasuje swoje a i tak nic nie robi. Wzory pism procesowych

    A co z funduszem gwarantowanych swiadeczen pracowniczych czy jak to sie
    nazywa ?

    A.

  • 6. Data: 2003-09-23 06:25:56
    Od: "AJA" <n...@g...pl>

    > czytam te posty i nie mogę zrozumieć tej dziwnej mody wysyłania wezwań :)
    Ja tez nie mam pojecia po co to skoro pracodawca tak czy inaczej nie
    przeleje wyplaty bo nie ma z czego. A moze ma. U nas mowia ze wlasciciel
    nie zglosil upadlosci na czas .. cokolwiek to znaczy. I ze teraz jest w
    powaznych tarapatach. Ale oto zjawil sie inwestor strategiczny a pieniazkow
    na koncie nie mam.
    Kolejne to byla kontrola w firmie z PIP'y ale co to niby ma pomoc to niczego
    nowego nie wnosi do sprawy.
    Moze lepiej bylo nie bawic sie w wezwania i nasylanie inspekcji tylko
    wystepowac do sadu pracy?

    Pozdrawiam
    AJA