  • Data: 2005-11-08 20:39:44
    Temat: Re: zakaz wstępu do pubu?
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał Wilk" wrote:

    > Sila nie wpuscic?;-))) Jak mozna sila nie wpuscic?

    Podchodze do drzwi, naciskam klamke, wchodze, w tym momencie lapie mnie
    za bety i cofa.

    > Sila to Ty mozesz probowac sie wedrzec do lokalu i wtedy, stosujac obrone
    > konieczna, wlasciciel wtedy dopiero zareagowac (ale tez ochroniarz, patrz:
    > pomoc konieczna)

    Aha. Czyli stojacy w drzwiach osilek jest prawem. A jesli ten osilek nie
    ma licencji ochroniarza to co wtedy? No przecirz jak tak bedzie stal, to
    ja bede stal przed nim i bedziemy blokowac cala kolejke czekajacych...

    A takie "niewpuszczanie" to jest analogiczne do sytuacji, gdzie otwieram
    sklep ale przy wejsciu stoi ochroniarz i wpuszcza wedle swego
    widzimisia. Tak chyba nie wolno, co? Lokal usługowy do ktorego nie mozna
    wejsc? Hm?

    --
    W kraju rzadzonym przez duzych zlodziei mali złodzieje tylko
    dostosowują się do reguł ....................... http://tiny.pl/xxfl