    From: "jot.be" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zabawa z CARGO
    Date: Fri, 2 Apr 2004 13:28:42 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@qg124.internetdsl.tpnet.pl

    > taka ofiarą która podała nadawcy błędnie swój własny adres?

    Polski trudnym językiem jest.......

    > Zaś co do meritum sprawy: Kluczowe MZ jest zadanie panom z terminala
    > towarowego pytania na jakiej podstawie domagają się tych opłat.

    Na podstawie ich własnego (Lot Ground Services) cennika :-((

    > Może się zdarzyć i wydaje mi się to bardzo prawdopodobne, że w momencie
    > kiedy podany adres jest błedny to przewoźnik powinien się skontaktować z
    > nadawcą. Jeśli tego nie zrobił w przewidzianym w umowie czasie, to macie
    > dobry punkt zaczepienia do dalszych negocjacji.

    Tyle, że za czas negocajcji też biegnie składowe (i to już pewnie w pełnej
    wysokości).

    Przewoźnik nie ma nic do tego.Nie myl przewoźnika z teminalem.
    Przewoźnik dostał zlecenie na dostawę do (CIF, CPT) Warszawa i dostarczył,
    czyli się wywiązał.
    Wsystko co dalej jest na koszt i ryzyko odbiorcy.
    A to, że tu panują takie zwyczaje to nie wina ani jego ani nadawcy, który
    żadnej umowy z naszym
    terminalem nie zawierał.
    Po co mają awizować jak biorą składowe? Każdy pretekst dobry.

    Jest jescze spora szansa, że celnicy przytrzymają nastepne kilka dni, co by
    LGS sobie jeszcze zarobił.
    Normalna procedura od 15 lat.

    NIE MA NA TO SIŁY.
    Ja na każdy monopol zresztą.