  • 151. Data: 2005-02-09 16:32:12
    Temat: Re: zaatakował mnie pies
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    wiadomości news:420789d7$1@news.home.net.pl...
    > to były ogromne bydlaki. Bardzo lubę psy. Ale takie psy...
    > http://groups.google.pl/groups?q=pies+dziecko+pogryz
    %C5%82+OR+zagryz%C5%82
    > powinno się eliminować zanim kogoś zagryzą. Dotyczy to szczególnie
    > tzw. "ras bojowych" takich jak pitt bull itp. Miałem doczynienia
    > (dość blisko) z właścicielem takiego psa - on tego psa trzymał
    > _właśnie_ dlatego, że wiedział, że pies może się rzucić na innego
    > człowieka.

    Bardzo przepraszam za to, co napisze, ale nie moge.
    Puknij sie cymbale w glowe, sam piszesz, ze nie miales nigdy do czynienia z
    bullami, a potem apelujesz o ich wyeliminowanie. Najsmieszniejsze (czy
    raczej najstraszniejsze) jest to, ze wiedze czerpiesz z gazet...
    Dodam tylko, ze u psow walczacych (bo bojowe to sa zupelnie inne) jedna
    cecha byla bezwzglednie wymagana -> brak agresji ukierunkowanej na ludzi.
    Wszelkie bulle przejawiajace agresje w stosunku do ludzi nie nadawaly sie do
    celu, w jakim je stworzono, czyli do walki z innym psem.
    Zakaz i eliminacja zepchnelyby jedynie do podziemia te psy, co spowodowaloby
    jedynie jeszcze wiekszy wysyp niebezpiecznych mieszanek, ktore sa rozmnazane
    bez zadnego planu, czy kontroli. Wszelakie listy psow agresywnych, czy tez
    zakazy hodowli uderza jedynie np. we mnie, czyli wlasciciela rasowego psa.
    Ludzie mnoznacy psy nierasowe pozostana poza wszelka kontrola.
    Nastepnym razem zastanow sie zanim walniesz kolejny taki apel. Postaraj sie
    nie wypowiadac w tematach, w ktorych nie masz nic madrego do powiedzenia.

    --
    > Zeby Polska mogla sie wreszcie normalnie rozwijac, konieczne jest zerwanie
    > z ukladem kontraktowym zawartym w 1989 roku pomiedzy PZPR a agentura
    > zydowska z Solidarnosci.
    moje zdanie jest następujące: terefere bum cyk cyk

  • 152. Data: 2005-02-09 16:34:56
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    wiadomości news:4207e94d$1@news.home.net.pl...
    > Wspominałeś, a ja wspominałem że nie jestem ułomkiem. Poza tym,
    > walczące psy zajmują się przede wszystkim sobą nawzajem i pozwalają
    > łatwo schytać się za tylne nogi. Jeden podniesiony za te nogi lewą
    > ręką, drugi prawą i już po walce. Nie mają szans Cię przewrócić.

    To ty czlowieku Samsonem biblijnym jestes.
    Chetnie zobaczylbym ciebie podnoszacego jedna reka sczepionego 30/40 kg psa.
    Najpierw o skrecaniu karkow piszesz, teraz to. Nastepnym razem postaraj sie
    dawac rady, ktore sa dostepne dla nas, podlych smiertelnikow.

  • 153. Data: 2005-02-09 16:38:48
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-02-09 17:12 :
    > Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Po 1. Nie gdybamy.
    > po 2. Gdyby (...)

    LOL
    w.

  • 154. Data: 2005-02-09 16:40:25
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > LOL
    > w.

    :)
    Tak to jest jak sie czlowiek glupich postow naczyta :)

  • 155. Data: 2005-02-09 20:08:22
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Lukasz Kozicki napisał:

    > PS. Nie próbuj tej metody jeśli nie jesteś pewnien, że dasz radę
    > podnieść każdego psa w powietrze jedną ręką.

    Mysle, ze gryzacych sie dwoch owczarkow niemieckich w ten sposob na
    pewno nie podniose. Zreszta prawde mowiac nie wyobrazam sobie takiego
    manewru.. Chetnie zobacze cos takiego na zywo.

    P.S. Jak bede chcial zlapac rozwscieczonego owczarka za tylna lape to
    musze sie pochylic, a wtedy on swoimi zebami przemodeluje mi nieco
    twarz. Wolalbym tego uniknac. Widziales rozwscieczonego owczarka ? Bo ja
    widzac takie dwa, to ostatnie o czym mysle to lapanie je za tylne lapy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 156. Data: 2005-02-09 21:45:46
    Od: "Dirko" <d...@n...pl>

    W wiadomości news:cudd1d$hjg$1@nemesis.news.tpi.pl js
    <j...@i...pl> napisał(a):

    > Po 1. Nie gdybamy.

    Może trochę gdybam ale pies zagrażał nie tylko mnie i to chyba będzie
    ważne dla sądu.

    > po 2. Gdyby to byl prawdziwy pit bull, ktory to chcialby Cie ugryzc,
    > to zadna (normalna) rekawiczka by go nie powstrzymala przed
    > odgryzieniem Ci dloni, dlatego mam wrazenie, ze wyolbrzymiasz.

    To mnie pocieszyłeś, że jeszcze żyję. ;-) Fakty ustali policja, mam
    nadzieję.
    J. Siedlecki

  • 157. Data: 2005-02-09 22:11:32
    Od: "Dirko" <d...@n...pl>

    W wiadomości news:cude4r$lgf$1@nemesis.news.tpi.pl js
    <j...@i...pl> napisał(a):

    > Puknij sie cymbale w glowe...

    A skąd się wzięły mieszańce, hodowco?

    > Wszelakie listy psow agresywnych,
    > czy tez zakazy hodowli uderza jedynie np. we mnie, czyli wlasciciela
    > rasowego psa. Ludzie mnoznacy psy nierasowe pozostana ...

    Hodowca, to brzmi dumnie. Zastanawiam się, czy hodowcą jest ktoś, kto w
    mieszkaniu w wielorodzinnym bloku decyduje się na dużego psa, którego
    rozsadza energia i zapewnia mu 15-minutowe spacery po osiedlu?
    Nie potrafię też zrozumieć, co kieruje ludźmi, jakie są motywy
    posiadania bestii?
    J. Siedlecki

  • 158. Data: 2005-02-09 22:21:13
    Od: "js" <j...@i...pl>

> [...]
    > rozsadza energia i zapewnia mu 15-minutowe spacery po osiedlu?
    > Nie potrafię też zrozumieć, co kieruje ludźmi, jakie są motywy

    Musi jasnowidz. Wszystko o mnie wie.

  • 159. Data: 2005-02-09 22:43:34
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
    >W wiadomości news:cude4r$lgf$1@nemesis.news.tpi.pl js

    > Hodowca, to brzmi dumnie. Zastanawiam się, czy hodowcą jest ktoś,

    Nie zastanawiaj sie tyle bo sie przemęczysz. P Jak masz wątpliwości to
    rozwije je pierwszy z brzegu słownik języka polskiego http://sjp.pwn.pl/

    > Nie potrafię też zrozumieć, co kieruje ludźmi, jakie są motywy
    > posiadania bestii?

    A dla mnie zagadką stulecia, ba tysiaclecia, jest po co ludzie kupują
    yorki. Dziwny jest ten swiat :P

    HaNkA

  • 160. Data: 2005-02-09 23:02:46
    Od: "Dirko" <d...@n...pl>

    W wiadomości news:cue3se$nl7$1@nemesis.news.tpi.pl HaNkA ReDhUnTeR
    <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl> napisał(a):
    > Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zastanawiaj sie tyle bo sie przemęczysz.

    Ruminuję Twą radę, bowiem jestem w trakcie rekonwalescencji. :-) Ale
    zauważyłem, że refutacja nie jest Twoją najmocniejszą stroną.

    > A dla mnie zagadką stulecia, ba tysiaclecia, jest po co ludzie
    > kupują yorki. Dziwny jest ten swiat :P

    Może nie potrzebują protez.
    J. Siedlecki