    From: "js" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaatakował mnie pies
    Date: Wed, 9 Feb 2005 17:32:12 +0100

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <R...@v...cy.invalid> napisał w
    wiadomości news:420789d7$1@news.home.net.pl...
    > to były ogromne bydlaki. Bardzo lubę psy. Ale takie psy...
    > http://groups.google.pl/groups?q=pies+dziecko+pogryz
    %C5%82+OR+zagryz%C5%82
    > powinno się eliminować zanim kogoś zagryzą. Dotyczy to szczególnie
    > tzw. "ras bojowych" takich jak pitt bull itp. Miałem doczynienia
    > (dość blisko) z właścicielem takiego psa - on tego psa trzymał
    > _właśnie_ dlatego, że wiedział, że pies może się rzucić na innego
    > człowieka.

    Bardzo przepraszam za to, co napisze, ale nie moge.
    Puknij sie cymbale w glowe, sam piszesz, ze nie miales nigdy do czynienia z
    bullami, a potem apelujesz o ich wyeliminowanie. Najsmieszniejsze (czy
    raczej najstraszniejsze) jest to, ze wiedze czerpiesz z gazet...
    Dodam tylko, ze u psow walczacych (bo bojowe to sa zupelnie inne) jedna
    cecha byla bezwzglednie wymagana -> brak agresji ukierunkowanej na ludzi.
    Wszelkie bulle przejawiajace agresje w stosunku do ludzi nie nadawaly sie do
    celu, w jakim je stworzono, czyli do walki z innym psem.
    Zakaz i eliminacja zepchnelyby jedynie do podziemia te psy, co spowodowaloby
    jedynie jeszcze wiekszy wysyp niebezpiecznych mieszanek, ktore sa rozmnazane
    bez zadnego planu, czy kontroli. Wszelakie listy psow agresywnych, czy tez
    zakazy hodowli uderza jedynie np. we mnie, czyli wlasciciela rasowego psa.
    Ludzie mnoznacy psy nierasowe pozostana poza wszelka kontrola.
    Nastepnym razem zastanow sie zanim walniesz kolejny taki apel. Postaraj sie
    nie wypowiadac w tematach, w ktorych nie masz nic madrego do powiedzenia.

    --
    > Zeby Polska mogla sie wreszcie normalnie rozwijac, konieczne jest zerwanie
    > z ukladem kontraktowym zawartym w 1989 roku pomiedzy PZPR a agentura
    > zydowska z Solidarnosci.
    moje zdanie jest następujące: terefere bum cyk cyk