  • 1. Data: 2004-08-27 13:30:24
    Temat: wzór druku potwierdzenia odbioru w trybie kpa
    Od: "szpaku" <m...@g...pl>

    Mam problem z dotarciem do wzoru druku potwierdzenia odbioru przesyłki
    doręczanej nie w trybie Prawa pocztowego, ale w trybie
    administracyjnym, tzn. k.p.a.
    Zresztą wzór druku tzw. "zwrotki" pocztowej także nie jest powszechnie
    dostępny; prawdopodobnie poczta ustaliła go sobie wewnętrznymi
    zarządzeniami, bo nie ma go w żadnym rozporządzeniu.
    Pomóżcie proszę, bo inaczej będę zmuszony stosować pieczątkę o treści:
    "W trybie k.p.a." na pocztowej zwrotce, zamiast zastosować inny
    (czyt. właściwy) blankiet zwrotki.

    Pozdrawiam
    Mariusz
    PS. Odpowiedź może być bezp. na priva

  • 2. Data: 2004-08-27 19:40:46
    Temat: Re: wzór druku potwierdzenia odbioru w trybie kpa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "szpaku" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    W znanych mi przypadkach, to albo adresat na kopii samego dokumentu
    potwierdza odbiór czyniąc stosowną wzmiankę i podpisując się, albo też
    stosowało się po prostu odpowiednie oświadczenie. Np. potwierdzam odbiór
    decyzji sprawie zezwolenia na sprzedaż alkoholu nr .......... . I podpis.

  • 3. Data: 2004-08-30 14:25:51
    Od: "szpaku" <m...@g...pl>

> [...]
    treści:
    > "W trybie k.p.a." na pocztowej zwrotce, zamiast zastosować inny

    Sprawa już się wyjaśniła.
    Stosowany przez większość wydawnictw akcydensowych druk zwrotki
    pochodzi z aneksu do komentarza do k.p.a. i jest, jak większość
    zamieszczonych tam wzorów pism i formularzy, jedynie przykładem,
    ramowym wzorem, a nie drukiem obowiązującym powszechnie. Inaczej
    sprawa wygląda ze zwrotką do kpc i kpk.

    Mariusz