  • 1. Data: 2004-08-27 11:46:03
    Temat: Specjalizacja i urlop
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    Witam,
    Radca prawny szpitala w Chrzanowie wydał opinię mojej żonie iż robiący
    specjalizację w tym szpitalu lekarze za zasadach umowy cywilno prawnej nie
    mają prawa do urlopu. Znaczy przez 5 lat mają w pełnym wymiarze godzinowym
    dzień w dzień przychodzić za darmo do pracy i nie mogą wziaść sobie urlopu.
    Obecne zadady specjalizacji nie precyzują nic w sprawie urlopu (wcześniej
    było tak że w każdym roku był miesiąc urlopu)
    Czy możemy coś zrobić w tej sprawie?
    Dzięki z góry za pomoc
    Maciek

  • 2. Data: 2004-08-27 14:37:16
    Temat: Re: Specjalizacja i urlop
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Maciek napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > Obecne zadady specjalizacji nie precyzują nic w sprawie urlopu (wcześniej
    > było tak że w każdym roku był miesiąc urlopu)

    Skoro nie ma umowy o pracę nie ma urlopu.
    Chyba żeby strony coś na kształt urlopu przewidziały w tej umowie
    cywilnoprawnej.

    --
    JOHNSON :)