  • 1. Data: 2004-08-27 12:21:25
    Temat: Zapytanie dotyczące ustawy o działalności gospodarczej
    Od: Arek <a...@e...net>

    Hejka!

    Mam pytanie - czy nowa ustawa o działalności gospodarczej weszła już w
    życie?

    pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2004-08-27 12:35:22
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Arek wrote:

    > Mam pytanie - czy nowa ustawa o działalności gospodarczej weszła już w
    > życie?

    Większość artykułów - tak

  • 3. Data: 2004-08-27 13:01:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    > jureq napisał:
    > Większość artykułów - tak

    A jakie nie działają jeszcze?
    Czy gdzieś mogę znaleźć informacje na ten temat, żeby nie męczyć?

    pozdrawiam
    Arek

  • 4. Data: 2004-08-27 18:15:56
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > Mam pytanie - czy nowa ustawa o działalności gospodarczej weszła już w
    > życie?

    Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004r. (Dz. U.
    Nr 173, poz. 1807) weszła w życie 21 sierpnia 2004r. Z tą samą datą weszła
    również w życie ustawa z 2 lipca 2004r. - Przepisy wprowadzające ustawę o
    swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 173, poz. 1808).
    Pozdr.
    Kaliope