  • 1. Data: 2005-03-28 05:50:24
    Temat: wyrok nakazowy- jak płacić grzwnę??
    Od: "Nijt" <n...@p...onet.pl>

    Witam
    Zdarzyło sie mojemu bratu jechać na lekkim rauszu rowerem, złapali go policjanci
    - i klops, został zasądzony wyrok i kara grzywny, jako że brat jest obecnie za
    granicą chcę uregulować za niego karę, ale jak ???
    Mam tylko wyrok, gdzie zapłacić tę grzywnę no i do kiedy.
    Czy sąd przyśle jeszcze jakieś informacjie odnośnie opłat (np. koszy procesu
    sądowego - też zapłcić)??

  • 2. Data: 2005-03-28 08:20:12
    Temat: Re: wyrok nakazowy- jak płacić grzwnę??
    Od: p...@n...pl

> [...]
    > Mam tylko wyrok, gdzie zapłacić tę grzywnę no i do kiedy.
    > Czy sąd przyśle jeszcze jakieś informacjie odnośnie opłat (np. koszy procesu

    przysle wezwanie do zaplaty, z nr-em konta, 30 dni na wplate.
    koszty procesu tez zaplacic - wszystko bedzie w w/w wezwaniu.

    pozdr.