  • 1. Data: 2003-05-08 07:51:37
    Temat: wyrok, kiedy zapłata zasądzonej kwoty
    Od: "JAkob" <j...@N...gazeta.pl>

    Sąd wyrokujac w sprawie z zakrasu prawa pracy zasądził zapłatę przeze mnie na
    dobro pozwanego kwote 50 zł. Mam zamiar złożyć apelację. Wniosłem i oczekuję
    na pisemne uzasadnienie wyroku.

    Czy zasądzoną kwotę mam zapłacić już teraz?

    J.

  • 2. Data: 2003-05-08 08:21:24
    Temat: Re: wyrok, kiedy zapłata zasądzonej kwoty
    Od: "weronika " <w...@N...gazeta.pl>

    JAkob <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    oczekuję
    > na pisemne uzasadnienie wyroku.
    >
    > Czy zasądzoną kwotę mam zapłacić już teraz?

    Jeśli w wyroku nie było nic na temat rygoru natychmiastowej wykonalności to
    trzeba poczekać, aż sąd II instancji utrzyma wyrok w mocy (albo zmieni na
    inną kwotę, jeśli apelację wniesie też druga strona). Wtedy dopiero bedzie
    on wykonalny.

    W.

  • 3. Data: 2003-05-08 10:38:14
    Od: "Jakob" <j...@N...gazeta.pl>

    weronika <w...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jeśli ...
    >
    > W.

    Dziekuję

    J.

  • 4. Data: 2003-05-10 00:35:32
    Od: "Jolanta Górny" <j...@x...wp.pl>

    Nie.Dopiero gdy wyrok stanie się prawomocny.

    http://www.gazeta.pl/usenet/