  • 1. Data: 2004-10-30 21:14:34
    Temat: wypowiedzenie warunków pracy w okresie przedemerytalnym
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Czy art. 39 Kodeksu Pracy nie zabrania aby wypowiedzenia warunków pracy i
    płacy w trybie art. 42 kobiecie powyzej 56 roku życia? Czy taki pracownik
    moze po prostu nie przyjac nowoproponowanych warunków (system prowizyjny
    zamiast stalej pensji).

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 2. Data: 2004-10-31 05:55:57
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Lesio5 napisał(a) w wiadomości news:cm12o0$pjg$1@news.onet.pl:
> [...]
    > moze po prostu nie przyjac nowoproponowanych warunków (system prowizyjny

    Generalnie art. 39 stosuje się również do wypowiedzenia zmieniającego, z tym że
    pracownik nie może oświadczyć iż nie przyjmuje nowych warunków pracy - takie
    oświadczenie rozwiąże umowę o pracę po upływie okresu wypowiedzenia. Pracownik
    powinien wystąpić do sądu pracy o uznanie wypowiedzenia za bezskuteczne.
    Nie wiem tylko skąd ten pomysł z 56 latami ?? Wiek emerytalny kobiet to 58 lat
    ??

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-11-01 06:57:20
    Od: "Comodant" <c...@c...pl>

    Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze po prostu nie przyjac nowoproponowanych warunków (system prowizyjny

    Sądowe smyjory będą po stronie pracodawcy. Pracownik musi przyjąć nawet
    gówno w papierku. Czy paragraf taki czy siaki kobietę załatwią, bo ona jest
    Polką, a to obcy opanowali sądy w większości hitlersyny, żydzi i komuniści.

    sprawiedliwosc