    From: "mkj" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie umowy o współpracy [długawe]
    Date: Thu, 29 Jun 2006 00:50:38 +0200

    Użytkownik "Marcin Krzemiński" <r...@r...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > To zalezy co jest w umowie, czy np. są jakies kary umowne. Jeśli umowa
    > tego nie reguluje, to wg kodeksu cywilnego możesz wypowiedziec je z
    > "ważnych powodów" (art 746 par 2 i 3), [...]

    Ale czy art 746 nie dotyczy tylko umowy zlecenia?

    Rozumiem, że fakt, że w umowie nie mam napisanej liczby godzin, które
    poświęcam Usługodawcy, nie pozwala na poświęcenie 2 godzin miesięcznie i
    stwierdzenie, że wykonało się umowę częściowo. (art 495 par 2?)

    Co jeżeli Usługodawca zleci mi zadania, które będą ponad moje siły (np. 100
    godzin pracy tygodniowo itp. itd.)

    Pozdrawiam
    mkj