  • 11. Data: 2024-01-23 09:31:59
    Temat: Re: wypadek z wodzisławia
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Jan 2024 21:35:30 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    rowca-peugeota-z-wodzis%C5%82awia-nie-mia%C5%82-szan
    s-zobaczy%C4%87-audi-film-rzuca-nowe-%C5%9Bwiat%C5%8
    2o-na-spraw%C4%99/ar-BB1h3sz0

    > Jak powiedzieli że kierowca peżota winny wypadku gdzie zginęło trzech
    > małolatów w ałdi to jednak miałem pewne wątpliwosci...
    >
    > BTW - jego dało się aresztować (choć padło w ramach dyskusji
    > stwierdzenie jakiegoś policjanta że nigdy się nie spotkał żeby kogoś
    > aresztowali na miejscu jeśli nie był naprany).

    No bo nie było takiego zwyczaju.
    Wylegitymowany, tożsamość ustalona, czyja wina - niekoniecznie
    wiadomo.

    > I teraz nie trzeba go szukać w emiratach.

    Pewnie za biedny. Zreszta normalnie co mu grozi - dwa lata w zawiasach
    ..

    > A i udało się stwierdzić że w wypadku brały udział
    > dwa samochody o określonych markach...

    Bo stały obok siebie, a nie 500m dalej :-)

    J.

  • 12. Data: 2024-01-23 09:40:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jan 2024 09:19:01 +0100, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    a,15y,97.76h,87.75t/data=!3m6!1e1!3m4!1sXi__v_VJqqa8
    zZSBtJX48Q!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu

    > Ale jak obrócić się o 180° to ten znak już jest wyżej. Ze względu na
    > przejście?

    trudno powiedziec. Bedzie wyzej, będzie zasłaniał ciezarówkom.
    Tylko ze w drugą strone nie ma lewoskretu, wiec nie zasłania widoku
    na samochody z przeciwka ... ale móglby zasłonić pieszych na wysepce?

    Tak patrze, ze on ma chyba sporą wysokosc - ze 2.5m ?
    Chyba wyższy niz cięzarówka co akurat przejeżdza.

    J.

  • 13. Data: 2024-01-23 10:08:12
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    poniedziałek, 22 stycznia 2024 o 20:55:05 UTC+1 J.F napisał(a):
    > https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/kie
    rowca-peugeota-z-wodzis%C5%82awia-nie-mia%C5%82-szan
    s-zobaczy%C4%87-audi-film-rzuca-nowe-%C5%9Bwiat%C5%8
    2o-na-spraw%C4%99/ar-BB1h3sz0

    Sygnalizacja świetlna dotyczy przejścia, ale ktoś może uznać, że dotyczy
    skrzyżowania i możliwości skrętu w lewo.

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 14. Data: 2024-01-23 10:40:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jan 2024 01:08:12 -0800 (PST), rowerex rowerex wrote:
> [...]
    >
    > Sygnalizacja świetlna dotyczy przejścia, ale ktoś może uznać, że dotyczy
    > skrzyżowania i możliwości skrętu w lewo.

    Nie ma prawa - to nie jest S-3.

    J.

  • 15. Data: 2024-01-23 11:14:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    >
    > Normalnie. W czasie skrętu niespecjalnie zwalniając wjeżdża na
    > skrzyżowanie i wali w tamtego. Z wzajemnościa zresztą.

    No bo masz niekolizyjny pas do skrętu w lewo którym możesz kawałek
    przejechać. Pasy wąskie są. Znak zasłania, lekko wjeżdżasz na pas z
    naprzeciwka, ale ten z naprzeciwka też ma wąski pas, z jego prawej mu
    coś wyjeżdża, i też sobie nieco zabiera. No i zderzyli się. Na filmie z
    monitoringu nie widać dokładnie czy sobie zabierali czy nie zabierali,
    ale jakoś przez to skrzyżowanie musieli jechać.

    > W dzień. Tu masz sytuacje, że ruch z przeciwka idzie z obszaru
    > nieoswietlonego. Peżot znajduje się w miejscu dobrze oświetlonym. To
    > dodatkowo powoduje problemy z dostrzezeniem co by z tej ciemnej cześci
    > nie nadjeżdzało.

    Ale czego nie widać? Samochodu, który ma światła? To przecież tak nie
    działa. Nie widać co najwyżej gdzie dokładnie jest, ale że jest to
    widać. O ile coś nie zasłania. Wtedy należałoby wyjść z samochodu albo
    kogoś poprosić o pomoc albo właśnie lekko najechać na pas z naprzeciwka.

  • 16. Data: 2024-01-23 11:23:16
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    wtorek, 23 stycznia 2024 o 10:40:38 UTC+1 J.F napisał(a):
    rowca-peugeota-z-wodzis%C5%82awia-nie-mia%C5%82-szan
    s-zobaczy%C4%87-audi-film-rzuca-nowe-%C5%9Bwiat%C5%8
    2o-na-spraw%C4%99/ar-BB1h3sz0

    > Nie ma prawa - to nie jest S-3.

    Owszem, ale kolory takie same - nie takich rzeczy ludzie nie zauważają lub widzą coś
    czego nie ma, w nocy szczególnie.

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 17. Data: 2024-01-23 17:34:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2024 o 09:31, J.F pisze:

    > No bo nie było takiego zwyczaju.
    > Wylegitymowany, tożsamość ustalona, czyja wina - niekoniecznie
    > wiadomo.

    Tutaj tak samo. Więc czemu tu zatrzymali na miejscu?

    Chyba nie tak obok:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 18. Data: 2024-01-24 11:37:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jan 2024 02:23:16 -0800 (PST), rowerex rowerex wrote:
> [...]
    2o-na-spraw%C4%99/ar-BB1h3sz0

    > Owszem, ale kolory takie same - nie takich rzeczy ludzie nie zauważają lub widzą

    Akurat sporo takich skrzyżowan bez S-3, i skręcający czekają, aż ci z
    przeciwka przejadą ..

    Chyba nawet ponad połowa.

    J.

  • 19. Data: 2024-01-24 17:44:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Jan 2024 17:34:39 +0100, Shrek wrote:

    > Tutaj tak samo. Więc czemu tu zatrzymali na miejscu?

    Bo sie czasy zmieniły?

    Lepiej tysiac posadzic na 48, niz jednego u Arabów szukać ?
    Rownouprawnienie, kwa :-)

    J.

  • 20. Data: 2024-01-24 18:24:36
    Od: Shrek <...@w...pl>