  • 11. Data: 2004-11-22 15:37:13
    Temat: Re: wypadek - egzekucja należności
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-22 16:01, Leszek wrote::

    > A czy pojazd " własnej roboty trójkołowiec niezarejestrowany" musi mieć OC?

    Musi.

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Trzeba dać napis, żeby wpuszczać tylko w krawatach.

  • 12. Data: 2004-11-22 16:38:00
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "seb" <s...@k...to.wie.com> napisał w wiadomości

    > Musi.

    Nie musi. Obowiązek obejmuje pojazdy zarejestrowane.

    pzdr
    Lesze

  • 13. Data: 2004-11-22 20:04:50
    Od: "Paweł Kleciak" <j...@w...pl>

    > Nie musi. Obowiązek obejmuje pojazdy zarejestrowane.

    Witam ponownie,

    Byłem dzisiaj u prawników w PZU i oto co mi powiedzieli:

    Fundusz gwarancyjny wypłaci w przypadku gdy wynikła szkoda i nie ma sprawcy
    np. sprawca zbiegł z miejsca wypadku,
    ponadto z obowiązku ubezpieczenia zwolnione są pojazdy wolnobieżne czyli
    takie do 25km/h. Jeżeli ten dziadek jest rolnikiem i ma ponad 1 ha
    przeliczeniowy pola to jest objęty obowiązkiem ubezpieczenia się. Jeżeli nie
    ma pola a jest domownikiem np. u syna który jest ubezpieczony to szkoda
    pokrywana jest z ubezpieczenia syna.

    Tyle zapamiętałem. Mam nadzieję że niczego nie pokręciłem.

    Co wy na to ?

    P.S. Czytając pierwszy post widze że gramatyka języka polskiego jest wciąż
    dla mnie obca :(

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 14. Data: 2004-11-23 09:33:06
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-22 17:38, Leszek wrote::

    > Użytkownik "seb" <s...@k...to.wie.com> napisał w wiadomości

    > Nie musi. Obowiązek obejmuje pojazdy zarejestrowane.
    >
    > pzdr
    > Lesze
    Musi, nie jest istotne, czy pojazd jest zarejestrowany czy nie - por.
    art. 23 ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych.

  • 15. Data: 2004-11-23 09:35:58
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-22 21:04, Paweł Kleciak wrote::

    > Witam ponownie,
    >
    > Byłem dzisiaj u prawników w PZU i oto co mi powiedzieli:
    >
    > Fundusz gwarancyjny wypłaci w przypadku gdy wynikła szkoda i nie ma sprawcy
    > np. sprawca zbiegł z miejsca wypadku,

    Bzdura

    > ponadto z obowiązku ubezpieczenia zwolnione są pojazdy wolnobieżne czyli
    > takie do 25km/h.

    Bzdura

> [...]
    > pokrywana jest z ubezpieczenia syna.
    >
    > Tyle zapamiętałem. Mam nadzieję że niczego nie pokręciłem.

    Weź ustawę o ubezpieczeniach obowiązkowych, wydrukuj i pokaż tym głąbom
    z PZU.