  • 1. Data: 2004-11-21 14:59:51
    Temat: torebka do szatni ?? a prawo konsumenta?
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    Witajcie!
    Czy istnieje jakiś artykuł, rozporzędzenie czy cokolwiek, mówiące o prawie
    konsumenta dot. nie pozostawiania torebki osobistej w szatniach?
    Ostatnio nie mogłam skorzystać z biblioteki bo pani w szatni nie chciała
    zabrac mojej kurtki jeśli nie zostawię też torebki - to skandal! i to na
    uczelni, w torebce mm wartościowe rzeczy i nikt nie może zabronić mi jej
    brać gdziekolwiek- jak to jest?

  • 2. Data: 2004-11-21 16:10:50
    Temat: Re: torebka do szatni ?? a prawo konsumenta?
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Aneta wrote:
> [...]
    > zabrac mojej kurtki jeśli nie zostawię też torebki - to skandal! i to na
    > uczelni, w torebce mm wartościowe rzeczy i nikt nie może zabronić mi jej

    A dlaczego nie może?

    KG

  • 3. Data: 2004-11-21 16:32:59
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Aneta napisał:

> [...]
    > zabrac mojej kurtki jeśli nie zostawię też torebki - to skandal! i to na
    > uczelni, w torebce mm wartościowe rzeczy i nikt nie może zabronić mi jej

    Co to za ciekawa uczelnia, ze zabieraja torebki ? Moze od facetow
    wymagaja zostawienia portfela ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 4. Data: 2004-11-21 16:50:45
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Mithos <m...@o...no.more.spam.polska> wrote:
    > Co to za ciekawa uczelnia, ze zabieraja torebki ? Moze od facetow
    > wymagaja zostawienia portfela ?

    Nie przesadzaj. Wymagaliby zostawienia np. plecaka. Robią to ze względów
    bezpieczeństwa. Wolno im.

    P.

  • 5. Data: 2004-11-21 16:53:00
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Paszczak napisał:

    > Nie przesadzaj. Wymagaliby zostawienia np. plecaka. Robią to ze względów
    > bezpieczeństwa. Wolno im.

    Plecak, a torebka to zupelnie co innego. W torebce nosi sie rzeczy
    troszke bardziej osobiste.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 6. Data: 2004-11-21 16:55:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paszczak wrote:

    > Nie przesadzaj. Wymagaliby zostawienia np. plecaka. Robią to ze względów
    > bezpieczeństwa. Wolno im.

    Bezpieczeństwa??? Że niby co - w torebkach i plecakach studenci ładunki
    wybuchowe przemycają?

  • 7. Data: 2004-11-21 17:05:08
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <m...@o...No.More.Spam.polska> napisal(a):

    > Plecak, a torebka to zupelnie co innego. W torebce nosi sie rzeczy
    > troszke bardziej osobiste.

    A kiedy idziesz na basen, to torebkę zabierasz do wody? Nie. No to
    zrozum, że skoro dyrekcja biblioteki ustaliła, że oni sobie torebek nie
    życzą, to jej nie zabierzesz. I nie jest to żadne gwałcenie Twoich praw.
    --
    Samotnik
    www.samotnik.pl - czartery jachtów na Morzu Śródziemnym

  • 8. Data: 2004-11-21 17:11:43
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    spytaj sie jej czy biora odpowidzialnosc za rzeczy zostawione?
    jezli nie to ja olej i wejdz tak, jak dalej beda problemy to wezmij
    policje

    leon

    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO

  • 9. Data: 2004-11-21 17:13:53
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > A kiedy idziesz na basen, to torebkę zabierasz do wody?

    Nie wiem, nigdy nie mialem torebki. Ale widze, ze kobiety nie plywaja z
    torebkami...

    Widzisz roznice miedzy biblioteka, a basenem ?

    > Nie. No to
    > zrozum, że skoro dyrekcja biblioteki ustaliła, że oni sobie torebek nie
    > życzą, to jej nie zabierzesz. I nie jest to żadne gwałcenie Twoich praw.

    Ja tylko prosilem o informacje co to za uczelnia. Chce wiedziec o kim
    sobie wyrobilem pewna opinie.

    Wnioskuje, ze twierdzisz iz dyrekcja biblioteki moze zyczyc sobie czego
    jej sie tylko podoba obojetnie jak bzdurne i upokarzajace sa te
    zarzadzenia ?

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 10. Data: 2004-11-21 17:42:53
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > Bezpieczeństwa??? Że niby co - w torebkach i plecakach studenci ładunki
    > wybuchowe przemycają?

    Bezpieczeństwa księgozbiorów. W torebkach można równie dobrze wynieść
    książkę. Tak jak w plecaku. Mniej książek wlezie do torebki, ale zawsze.
    A takich 'torebek' 5x10 cm to pewnie wnosić nie zabraniają.

    P.