  • 1. Data: 2004-11-21 16:41:20
    Temat: Polecony czy zwykly?
    Od: "Butcher" <b...@g...pl>

    Witam!

    Mam pytanko: czy listy z policji (chodzi najpewniej o wezwanie na
    przesluchanie w sprawie naruszenia KW) przychodza do chaty jako listy
    polecone czy moze zwykle? Z gory dzieki za pomoc.

    Butcher

    P.S. Jeszcze zapytam przy okazji (moze sie przydac na przyszlosc) - jak
    wyglada tu sprawa z listami z sądow...

  • 2. Data: 2004-11-21 17:41:36
    Temat: Re: Polecony czy zwykly?
    Od: "Ramiel" <r...@p...onet.pl>

    > Mam pytanko: czy listy z policji (chodzi najpewniej o wezwanie na
    > przesluchanie w sprawie naruszenia KW) przychodza do chaty jako listy
    > polecone czy moze zwykle? Z gory dzieki za pomoc.

    wydaje mi się że przychodzą zwykłym i samo ich nadanie jest dowodem że
    policja list wysłała i są traktowane jako odebrane
    w grubszych sprawach są wysyłane poleconym

    z reguły gdy wzywają na świadka to nie powiedzą ci wprost że jesteś
    oskarżony - dopiero po przesłuchaniu mogą się pojawić w chacie celem
    aresztowania - dopiero wtedy zdajesz sobie sprawę że wezwanie na świadka
    było kamuflażem

    > P.S. Jeszcze zapytam przy okazji (moze sie przydac na przyszlosc) - jak
    > wyglada tu sprawa z listami z sądow...

    polecony za potwierdzeniem odbioru - nieodebrany list traktuje się jako
    doręczony ( z reguły w takim liście jest postanowienie lub wyrok z sądu
    które zaczyna obowiązywać następnego dnia po dacie na piśmie

    ps. jeśli jesteś niewinny to idź na policję - nie masz się czego bać

    --
    Pozdrawiam :)
    Ramiel

  • 3. Data: 2004-11-21 17:44:42
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-21 18:41, Ramiel wrote::

    > które zaczyna obowiązywać następnego dnia po dacie na piśmie

    że co?

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Trzeba dać napis, żeby wpuszczać tylko w krawatach.

  • 4. Data: 2004-11-21 17:51:59
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 18:41:36 +0100, Ramiel <r...@p...onet.pl>
    napisał:

    > wydaje mi si? ?e przychodz? zwyk?ym i samo ich nadanie jest dowodem ?e
    > policja list wys?a?a i s? traktowane jako odebrane
    > w grubszych sprawach s? wysy?ane poleconym

    źle ci się wydaje.

    > z regu?y gdy wzywaj? na ?wiadka to nie powiedz? ci wprost ?e jeste?
    > oskar?ony - dopiero po przes?uchaniu mog? si? pojawi? w chacie celem
    > aresztowania - dopiero wtedy zdajesz sobie spraw? ?e wezwanie na ?wiadka
    > by?o kamufla?em

    oglądasz za duzo amerykańskich filmów.

    > polecony za potwierdzeniem odbioru - nieodebrany list traktuje si? jako
    > dor?czony ( z regu?y w takim li?cie jest postanowienie lub wyrok z s?du
    > które zaczyna obowi?zywa? nast?pnego dnia po dacie na pi?mie

    Głupoty gadasz.

    > ps. je?li jeste? niewinny to id? na policj? - nie masz si? czego ba?

    Nie ma niewinnych, są tylko źle przesłuchiwani :-)

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 5. Data: 2004-11-21 18:04:47
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Ramiel napisał:

    > wydaje mi się że przychodzą zwykłym i samo ich nadanie jest dowodem że
    > policja list wysłała i są traktowane jako odebrane
    > w grubszych sprawach są wysyłane poleconym

    Dobre.

> [...]
    > oskarżony - dopiero po przesłuchaniu mogą się pojawić w chacie celem
    > aresztowania - dopiero wtedy zdajesz sobie sprawę że wezwanie na świadka

    Jeszcze lepsze.

    > polecony za potwierdzeniem odbioru - nieodebrany list traktuje się jako
    > doręczony ( z reguły w takim liście jest postanowienie lub wyrok z sądu
    > które zaczyna obowiązywać następnego dnia po dacie na piśmie

    A to tez ciekawe.

    Ogolnie : podaj podstawy prawne powyzszych twierdzen.

    pozdrawiam
    --
    Mithos

  • 6. Data: 2004-11-21 18:08:11
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-21 19:04, Mithos wrote::

    > Ogolnie : podaj podstawy prawne powyzszych twierdzen.

    No przecież podał:

    ;)

  • 7. Data: 2004-11-21 19:02:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ_TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Ogolnie : podaj podstawy prawne powyzszych twierdzen.

    "Policjanci z Miami"?:-)))

    HaNkA

  • 8. Data: 2004-11-21 19:37:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Butcher" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cnqgdo$vgi$1@opal.icpnet.pl...

    Poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.