    From: " BrunoJ" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajmowanie mieszkania małżeństwu
    Date: Wed, 25 Oct 2006 10:52:23 +0000 (UTC)

    > Dzięki za kostruktywną dyskusję, wiele spraw mi się wyjaśniło.
    >
    > Więc mają mieć stały meldunek gdzieś indziej a jednym z punktów umowy trzeba
    > dać, że umowa jest ważna gdy zapłacone, a gdy nie, to umowa nie jest ważna.
    > I wynajmowanie jest tylko z ważną umową.
    no wlasnie to nie jest takie oczywiste. Probowalem grzebac po googlach
    troche, jest jakas ustawa o ochronie lokatorow - nie wolno na bruk itp.
    W skrajnosci faktycznie wychodzi na to ze jak wpuscisz ludkow to
    moze byc problem zeby ich wypuscic. Chociaz IMO na logike powinno
    sie ich dac wykopnac czysto na podstawie wygasniecia(rozwiazania)
    umowy o wynajem. Pozostaje kwestia czy u nas prawo jest odpowiednio
    logiczne :/

    > Pokłócicie się dalej?
    ja z checia :>
    A przede wszystkim z checia tez dowiem sie jak to dokladnie wyglada.

    pozdrawiam
    Bruno