  • Data: 2006-10-25 11:28:23
    Temat: Re: wynajmowanie mieszkania małżeństwu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25.10.2006 Agent 0700 <k...@w...pl> napisał/a:
    > Wiem, ale skoro mają stały adres zameldowania, to chyba nie na bruk, tylko
    > tam gdzie są zameldowani.

    Przede wszystkim uświadom sobie jedną rzecz - nie problem znaleźć pretekst
    do skutecznego wypowiedzenia umowy (jak już coś przeskrobią), problem w
    skutecznym wyegzekwowaniu swoich praw w rozsądnym czasie. W tym momencie,
    to wszystko o czym tu napisano jest naprawdę drugorzędne. Minie pewnie z
    rok aż dojdzie do eksmisji a ty się będziesz bujać i ponosić koszta. Na
    końcu się okaże, że nie mają żadnego majątku z którego mógłbyś dochodzić
    zaspokojenia swoich zasądzonych roszczeń.

    --
    Marcin