    From: " BrunoJ" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajmowanie mieszkania małżeństwu
    Date: Wed, 25 Oct 2006 07:46:06 +0000 (UTC)

    > Ciekawe jak chcesz to zrobić.
    > Załóżmy, że się wprowadziłem i przestałem płacić. I co teraz zrobisz?
    zapis w umowie ze w przypadku nie wnoszenia oplat masz wypad.
    Umowa wygasa, wypadasz za drzwi.

    > Wypowiedzenie działa w ten sposób, że jak chcą to się wyprowadzą, a jak nie
    > chcą to się nie wyprowadzą.
    wtedy sie im pomaga

    > Formalnie to meldunek mogą mieć, a faktycznie tam nie mieszkać od wielu lat.
    > A komornik będzie czekał na informację gdzie ma ich eksmitować.
    maja meldunek to znaczy ze mieszkaja. Wiec komornik ma ich gdzie eksmitowac.

    > A meldunek czy jego brak cokolwiek zmienia?
    jak wyzej

    nie zrobiles tego poza gadaniem.

    > I pierwsze za co bekniesz to naruszenie miru domowego, po za tym od razu bym
    > cię wrobił w kradzież 10 tyś zł, któe leżały w kasetce.
    a oni bekna ze na podlodze byly mahoniowe deski a teraz sa stare panele.
    Ze wyniesli rodowe meble z debu i inne takie. Jak sie wprowadzali byly,
    a teraz nie ma.
    Kombinujesz jak kon pod gorke. Metody sa rozne. Mozna wylaczyc prad
    i ogrzewanie (moje mieszkanie, nie jest wynajmowane obecnie, poza tym
    nikt za nie nie placi, wiec mozna zdemontowac licznik), a jak
    przyniosa butle gazowa to donosik ppoz i inne.
    Mozna wprowadzic im do tego samego pokoju 2 kibicow
    lokalnej 4ligowej druzyny pilkarskiej - umowa wygasla wiec podpisalem
    nowa z nowymi ludzmi, im nie przeszkadza ze tak ktos mieszka, a
    z mojego punktu widzenia pokoj/mieszkanie mam do wynajecia.
    I co - przyjedzie policja czy komornik i wyrzuci kiboli? przeciez
    oni legalnie wynajmuja mieszkanie.
    Mozna tychze kiboli na priva poprosic o przysluge, jesli ktos bedzie
    bardzo oporny. Kwestia determinacji obu stron. Jesli strona wynajmujaca
    robi to czysto z cwaniactwa, to w ktoryms momencie ucieknie na latwiejszy
    teren. A za nimi pozewik o poniesione koszty...

    Realnym problemem moze byc to ze taki pseudocwaniak jest czesto
    bezmozgiem, i przeswiadczony o tym ze na pewno wie lepiej i sie wymiga
    moze jednak nie uciec...

    > Po drugie oni bardzo szybciutko wynajmą sobie pokój w hotelu i każdy sąd
    > orzeknie przymusowe wprowadzenie ich do lokalu w asyscie komornika i zwrot
    > kosztów mieszkania w okresie kiedy ich wyrzuciłeś. Mieszkać w hotelu na
    > cudzy koszt to sama przyjemność.
    to by z tego wynikalo ze jak sie wprowadza do hotelu tak po prostu,
    i przestana placic oraz odmowia wyprowadzenia to mozna im rowniez
    naskoczyc? Bo czym rozni sie wynajem pokoju w hotelu od wynajmu mieszkania?

    > Meldunek nei jest do niczego potrzebny, wystarczy umowa najmu.
    taka ktora stracila waznosc rowniez? podeprzyj to jakimis przepisami.
    Mowimy o przypadku gdy umowa ulega rozwiazaniu (np z powodu nieplacenia).
    Wiec nie maja juz _waznej_ umowy najmu.

    skoro taki madry jestes to moze napisz jak dokladnie wyglada proces
    wywalenia takich ludzi, ktorych nie wolno wywalic, jakie koszty mozna
    odzyskac itp.

    pozdrawiam
    Bruno