  • 1. Data: 2006-02-27 11:25:27
    Temat: wynajem miejsca w garazu
    Od: "Cinek" <g...@S...poczta.fm>

    Witam
    Chciałem dowiedzieć sie, jakie papiery podpisać przy
    wynajmowaniu miejsca w garażu na motrocykl,
    wiem ze mozna to zrobić ot tak... płace i prakuje, ale
    chcialem sie jakoś zabezpieczyć na wypadek włamania
    albo innych zdazeń, aby nie zostać z kwitkiem.

    --
    Pozdraiwam Marcin

  • 2. Data: 2006-02-27 18:56:29
    Temat: Re: wynajem miejsca w garazu
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <99846$4402e19d$53905bc3$21078@news.chello.pl>, Cinek wrote:
> [...]
    > chcialem sie jakoś zabezpieczyć na wypadek włamania
    > albo innych zdazeń, aby nie zostać z kwitkiem.

    Ale, że w razie włamania wynajmujący ma ci zwrócić kasę? Czy że co?

    Renata

  • 3. Data: 2006-02-27 19:26:23
    Od: "Cinek" <g...@S...poczta.fm>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" napisał
    > Ale, że w razie włamania wynajmujący ma ci zwrócić kasę? Czy że co?

    hehe to by było fajne ale.... chce mieć jakieś podstawy
    do tego, zeby powiedzieć ubezpieczycielowi ze moto było
    w garazu...

    --
    Pozdrawiam Maricn

  • 4. Data: 2006-02-27 21:11:40
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <f018c$44035257$53905bc3$10709@news.chello.pl>, Cinek wrote:
    > Użytkownik "Renata Gołębiowska" napisał
    >
    > hehe to by było fajne ale.... chce mieć jakieś podstawy
    > do tego, zeby powiedzieć ubezpieczycielowi ze moto było
    > w garazu...

    Nie mam pojęcia co można jeszcze podpisać prócz umowy najmu, ale może
    ktoś na coś innego tu wpadnie.

    Renata

  • 5. Data: 2006-02-27 21:11:52
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Cinek wrote:
    > chce mieć jakieś podstawy
    > do tego, zeby powiedzieć ubezpieczycielowi ze moto było
    > w garazu...

    Tego nawet umową najmu spisana krwią nie udowodnisz. Ale powiedzieć
    możes.