  • 1. Data: 2003-02-18 17:31:39
    Temat: wymówienie
    Od: "Marcin" <z...@N...gazeta.pl>

    Witajcie,

    Potrzebuję szybkiej porady.
    Aktualnie przebywam na zwolnieniu lekarskim, które kończy się jutro (w
    czwartek powinienem się stawić w pracy).
    Chciałem sobie wziąć urlop od czwartku do końca przyszłego tygodnia.
    Szef wyraził zgodę na urlop, ale powiedział, że przedtem musimy się spotkać w
    celu "omówienia ważnych spraw, które mają mieć miejsce po moim powrocie".
    Podejrzewam (znając sytuację f-my),że być może chodzi mu o wręczenie mi
    wymówienia.
    I teraz mam takie pytanie - czy można dostać wymówienie będąc na zwolnieniu
    lekarskim. Bo pierwsza rzecz, która mi przyszła do głowy żeby uniknąć tego
    spotkania przed końcem miesiąca to postarać się o przedłużenie zwolnienia
    lekarskiego.
    Tylko nie wiem, czy to teraz chroni przed wymówieniem. Poprzednio zdaje się
    chroniło, ale po ostatnich zmianach to nie wiem.
    Proszę o wypowiedź kogoś kto się dobrze orientuje w prawie pracy po zmianach.

    Z góry dziękuję,

    Marcin

  • 2. Data: 2003-02-18 18:37:46
    Temat: Re: wymówienie
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    Marcin wrote:

> [...]
    > spotkania przed końcem miesiąca to postarać się o przedłużenie zwolnienia

    Witaj i zobacz:

    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/Praca/zwolnie
    nia.html#3

    W zmianach Kodeksu Pracy nic takiego nie widzialem. A wiec zapewnie nic
    sie nie zmienilo w tej kwestii, czyli nie mozesz dostac wypowiedzenia,
    gdy jestes na zwolnieniu.

    Natomiast prosilbym o oswiecenie przez Szanownych Grupowiczow, a
    mianowicie: jak interpretowac sytuacje gdy zwolnienie sie przedluza ?

    Czyzby nalezalo dla pewnosci przyniesc kolejne zwolnienie najlepiej
    dzien przed skonczeniem poprzedniego, aby uniknac sytuacji przebywania
    pracownika w zakladzie pracy w dniu po skonczeniu trwania pierwszego
    zwolnienia lekarskiego i zakwalifikowania przez pracodawce tego dnia do
    czynnosci wykonywania pracy ?

    Pozdroofki !
    Mackosa <mackosa@wp_NOSPAM_.pl>

  • 3. Data: 2003-02-19 10:22:06
    Od: "jola maj" <j...@N...gazeta.pl>

    zwolnienie zawsze mozna wysłąc pocztą!

  • 4. Data: 2003-02-19 10:41:23
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl> wystukal(a) :

    > W zmianach Kodeksu Pracy nic takiego nie widzialem. A wiec zapewnie
    > nic sie nie zmienilo w tej kwestii, czyli nie mozesz dostac
    > wypowiedzenia, gdy jestes na zwolnieniu.

    Dostać możesz, ale bedzię to niezgodne z KP. Wiec zostaje wielomiesieczna
    batalia w Sadzie Pracy.

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com

  • 5. Data: 2003-02-19 10:55:21
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Mackosa" <mackosa@wp._NOSPAM_.pl> wrote in message

> [...]
    > pracownika w zakladzie pracy w dniu po skonczeniu trwania pierwszego
    > zwolnienia lekarskiego i zakwalifikowania przez pracodawce tego dnia do

    Jak przyniesiesz osobiście to moga Ci wręczyć, bez względu na to, na jakim
    przebywasz zwolnieniu.

    --
    Depi.

  • 6. Data: 2003-02-19 12:44:30
    Od: Mackosa <mackosa@wp._NOSPAM_.pl>

    jola maj wrote:

    > zwolnienie zawsze mozna wysłąc pocztą!

    tys prawda, przez net czlowiek zapomina, ze jest normalna poczta :)))))

    pozdrawiam,
    Mackosa