  • 1. Data: 2003-02-18 16:14:52
    Temat: Listonosz i awizo
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Hello!

    Czy listonosz ma obowiązek zadzwonić/zapukać do drzwi adresata przesyłki
    poleconej próbując ją wręczyć, czy też może pójść na łatwiznę wrzucając
    tylko awizo do skrzynki?

    Pzdr

    A.

  • 2. Data: 2003-02-18 16:21:43
    Temat: Re: Listonosz i awizo
    Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl>

    > Czy listonosz ma obowiązek zadzwonić/zapukać do drzwi adresata przesyłki
    > poleconej próbując ją wręczyć, czy też może pójść na łatwiznę wrzucając
    > tylko awizo do skrzynki?

    z tego co wiem ma obowiazek przyjsc do adresata - jesli nie przychodzi zrob
    awanture na poczcie powinno pomoc - u mnie przynajmniej pomoglo gdy
    ewidentnie ktos byl w domu a pozniej sie okazalo ze awizo w skrzynce

    pozdrawiam
    Gosia

  • 3. Data: 2003-02-18 16:30:32
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

> [...]
    > awanture na poczcie powinno pomoc - u mnie przynajmniej pomoglo gdy
    > ewidentnie ktos byl w domu a pozniej sie okazalo ze awizo w skrzynce

    Właśnie dzisiaj byłem świadkiem takiej awantury, tyle że nic z niej nie
    wynikło... Stąd moje pytanie.

    Pzdr

    A.

  • 4. Data: 2003-02-19 01:32:23
    Temat: Odp: Listonosz i awizo
    Od: "Kafar" <k...@w...pl>

    Użytkownik Ali Gator <a...@i...pl> napisal:

    : Właśnie dzisiaj byłem świadkiem takiej awantury, tyle że nic z niej nie
    : wynikło... Stąd moje pytanie.

    Kiedys przyszlo awizo do mnie, a ja bylem caly dzien w domu, nikt nie
    dzwonil, a na awizo bylo napisane (pieczec chyba), ze dnia takiego i takiego
    o godzinie tej i tej listonosz nie zastal nikogo w domu, mniej wiecej takie
    cos jest na pieczeci chyba, wiec sie wkurzylem polazlem i sie zapytalem co
    jest grane, od tej pory zawsze dzwoni ;)

    pozdrowka

  • 5. Data: 2003-02-19 07:57:10
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    > Czy listonosz ma obowiązek zadzwonić/zapukać do drzwi adresata przesyłki

    "Listonosz zawsze dzwoni dwa razy" :-)