  • 1. Data: 2003-02-18 16:24:56
    Temat: Dowód tymczasowy - traci ważność dzisiaj...
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    ..rzecz jak w temacie a problemem jest w tym, że troche się zgapiłem :) a
    jestem obecnie ok. 300km od mojego urzędu komunikacji i nie miałem
    możliwości pojechać i odebrać dowodu stałego... wracał będe dopiero w piątek
    i w związku z tym pytanie - jeśli ktoś mógłby mi powiedzieć na jak wysoki
    ew. mandat moge się nastawić...

    http://www2.gazeta.pl/auto/1,24812,1093553.html - tutaj nic podobnego nie
    znalazłem
    - no chyba, że utrata ważności dowodu tymczasowego jest równoznaczna z
    brakiem dowodu wogóle - to znalazłem - do 200zł :(

    dodam tylko że tablice rej. są już stałe, ubezpieczenie opłacone a dowód
    pewnie też już na mnie czeka w urzędzie komunikacji

    Pozdrawiam

    Łukasz