  • 21. Data: 2005-03-16 02:05:22
    Temat: Re: wymierna strata w wyniku przerwy w pracy internetu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bolo wrote:

    > dla Twojej informacji drogi BMP(bARDZO mADRY cZLOWIEKU) wiem co to linux
    > itd, (a sadzac po twojej wypowiedzi "poznalem go troche wczesniej niz Ty,
    > razem z unixem mniej wiecej)

    Jaaaaasne. Zaraz potem, jak wynalazłeś internet i pomogłeś zbudować
    komputer Apple?

    > po prostu nie jestes na tyle wazny zeby chcialo
    > mi sie dla ciebie likac w naglowki,

    Baju-baju - a odpowiadać ci się chciało?

    > poza tym, skoro nie zauwazyles to
    > spiesze wyjasnic ze wirusy itd byly tylko uogolnieniem "problemow na jakie
    > napotyka uzytkownik"

    Tak, tłumacz się teraz. Może rzecznikiem rządu zostaniesz - tam
    umiejętność tłumaczenia, że to, co pomiedziałeś, nie jest tym, co
    powiedziałeś, się bardzo przyda.

    > dupa jasiu

    Miło, że się wreszcie przedstawiłeś.

    > skoro jak Twierdzisz placisz wiecej niz 50czyli:
    > a) pewnie jakis dsl albo inne gowno za kilkaset zlotych (zakladam ze nie
    > burzyles sie tak ze placisz wiecej niz 50zl placąc 90zl), wiec nadal kwota
    > "na poziomie groszowym" i burzysz sie z powodu urazonej dumy czyli o bzdury

    Póki co to awanturujesz się ty - jakby moje pytanie było dla ciebie
    jakimś zagrożeniem. Ciekawe, dlaczego....

    > b1) placisz powyzej 1000zl, wiec albo kradniesz lacze zajmujac sie
    > prywatnymi spr. w trakcie pracy i to nie Ty placisz (bo nie sadze zeby do
    > Twoich obowiazkow w pracy nalezalo kupowanie komp. na allegro

    Do twego pustego łba ne przyszło, że np. mógłbym pracować u kogoś, kto
    by mi na to pozwalał?

    > b2) placisz powyzej 1000zl z wlasnej kieszeni wiec stac Cie na dorzucenie
    > tych paru tysiecy do kompa, a byc moze oszczedziles sobie nerwow bo wielu

    To, że stać by mnie było na prom kosmiczny nie znacyz, że kupowałbym
    taki pojazd do podróży z Warszawy do Krakowa.

    [ciach]

    > aaaa wlasnie sobie przypomnialem ze chodzilo o kompa za 200zl biedaku
    > zajrzyj na www.device.pl

    Sam tam zajrzyj - nie ma tam tego, czego chcę, matole. Nawet pomijając
    kwestię ceny.

  • 22. Data: 2005-03-16 06:59:05
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A tutaj teoretycznie, z ciekawości pytam się o potencjalną możliwość.
    > Skoro zdarzało się, że ludzie płacili odszkodowania za to, że ktoś się
    > na ich schodach poślizgnął, to dlaczego i nie za coś takiego? ;)

    nie zapominaj ze jestes w polsce a nie w usa, a w polsce jak w polsce,
    trudno uzyskac odszkodowanie jak ci skalpel w brzuchu zaszyja, a co
    dopiero za to o czym piszesz, chyba nie chcesz narazic sedziego na
    smierc ze smiechu

  • 23. Data: 2005-03-16 08:28:59
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > ATSD to w sumie za złe operatorowi nie mam: kwestia jest - jak pisałem -
    > zasadniczo akademicka, Tylko tylko, że będę naciskał, żeby informacje o
    > planowanych 'awariach' rozsyłali pocztą.

    no to grupa ni ejest odpowiednim adresatem ale provider, jak poslesz mu
    jedno, drugie, trzecie pisemmko z prosba o mailowe powiadomienie to chyba
    sie dogadacie :)
    a co do fachowca :) nie smiem nosic tego tytulu ja po prstu administruje
    siecia w ktorej jest 3500 uzytkownikow..

    pozdr

  • 24. Data: 2005-03-16 10:17:17
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 16 Mar 2005 00:59:48 +0100,
    poreba <d...@p...pl> screamed:
    > Skup sie i objaw:
    > -w czym dzialanie linuksa do wirusow podobne,
    > -czym rozni sie dzialania wirusow i linuksa na np. Solarisa,...
    > Tylko moze tym razem z jakimis znakami interpunkcyjnymi ;)

    Ja natomiast polecalbym Ci przeczytanie tego co napisales jeszcze raz.
    W jakim to jest jezyku? (:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 11:16:39 user up 10552 days, 23:11, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Don't take life seriously, you'll never get out alive.

  • 25. Data: 2005-03-16 10:19:55
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 16 Mar 2005 00:38:37 +0100,
    news.tpi.pl <r...@S...pl> screamed:

    > z twoim linuxe to sie nie zdziw kiedys... moze nie wirus ale ktos sprytny
    > moze twojego dziurawego dzidziusia zgwalcic...

    Bym sie zdziwil serdecznie. Wpuszczam jedynie state=established.

    > nieumiejetnie administrowany
    > linux jest bardzije niebezppieczny niz windows...

    Uwazaj na nisko przelatujace kwantyfikatory.

    > wez regulamin i koniec gadki !! nawet jesli placisz 100tys zl miesiecznie
    > mozesz wymagac tylko tyle ile napisane jest w egulaminie i umowie, koniec
    > kropka

    Nie ja, a Andrzej Lawa. Odnosze wrazenie ze do niego kierowales ten post.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 11:17:49 user up 10552 days, 23:12, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Foolproof operation: All parameters are hard coded.

  • 26. Data: 2005-03-16 10:29:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Skup się i objaw:
    > -w czym działanie linuksa do wirusów podobne,
    > -czym rózni się działania wirusów i linuksa na np. Solarisa,...
    > Tylko może tym razem z jakimiś znakami interpunkcyjnymi ;)

    piewrsza roznica taka ze aby cos w systemie pochranic musisz byc zalogowany
    jako root,
    wiec jezeli korzystasz jako normalny uzytkownik z systemu, nic co sciagasz z
    sieci
    nie jest w stanie (ani w mailu) zniszczyc Ci systemu.
    Widziales antywirusa pod linuxa? ja nie.. i nie ma m na mysli antywirusow
    chroniacych
    poczte w linuxie stojacego jako serwer, a antywirusa dla linuxa uzywanego
    jako biurko.

    P.

  • 27. Data: 2005-03-17 01:16:28
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> popełnił 16 mar 2005 na
    pl.soc.prawo utwór news:slrnd3g1td.545.pipene-news@beast.tu.kielce.pl:

    > Ja natomiast polecalbym Ci przeczytanie tego co napisales jeszcze raz.
    > W jakim to jest jezyku? (:

    Przeczytaj jeszcze raz post przedpiścy, i weź pod uwagę to CO napisał,
    nie to co chciał zapewne napisać.
    Teraz przeczytaj mój i powiedz, czy moje pytania są zasadne.

    BTW ja tam nie uważam linuksa za wirusa, dzialanie dowolnego wirusa i
    linuksa uruchomionego pod win3,11 zdecydowanie jest odmienne ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 28. Data: 2005-03-17 03:15:27
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@u...net>

    Dnia 17.03.2005 poreba <d...@p...com> napisał/a:
    > BTW ja tam nie uważam linuksa za wirusa, dzialanie dowolnego wirusa i
    > linuksa uruchomionego pod win3,11 zdecydowanie jest odmienne ;)))

    IMHO gdybys napisal "aktualnego wirusa" to mozna by powiedziec, ze koncowy
    efekt dzialania jest identyczny ;)

    --
    *** Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz ***
    *** l...@u...net / +48 505 433 946 / gg://5888 ***

  • 29. Data: 2005-03-21 10:26:39
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 15 mar o godzinie 16:21, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Korzystam z dostępu do internetu przez lokalnego dostawcę. Całkiem
    > sporego - do poziomu sp. z o.o. już dotarł.

    A jakie to ma znaczenie?

    > OK, ponoć informacja o planowanych pracach była na stronie, ale wiadomo
    > - kto zagląda na stronę o awariach ZANIM się one przytrafią.

    Skoro prace były *planowe* to o jakiej Ty mówisz awarii ?????
    Nie potrafisz rozróżnić prac planowych od *awarii* ??

    > Pytanie tylko teoretyczne, bo dostawca ogólnie dobry i nie chcę go
    > anatagonizować, a poza tym szczerze powiedziawszy mi się nie chce, ale
    > tak hipotetycznie jestem ciekaw.

    Całkiem nie hipotetycznie - dostawca w pełni wywiązał się ze swoich
    obowiązków - informował o *planowych praca konserwacyjnych* czy tez innych
    pracach mogących zakłócić ruch sieciowy.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 30. Data: 2005-03-21 13:26:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Artur Ch. wrote:

    > Skoro prace były *planowe* to o jakiej Ty mówisz awarii ?????
    > Nie potrafisz rozróżnić prac planowych od *awarii* ??

    Strona zawiera informacje o planowanych pracach i awariach. Nie chciało
    mi się pisać kompletnego opisu - czep się trawmaja, jak ci się nudzi.