  • Data: 2007-01-04 17:26:22
    Temat: Re: wymiana nadwozia - mozliwe?
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Nadwozie osobowe - sportowe coupe. Naprawa jest za droga - uszkodzona
    podluznica. Reszta samochodu jest prawie OK, przynajmniej nie jest droga
    naprawa reszty. Dlatego nie usmiecha mi sie tego zlomowac i kupowac nowego -
    wszystkie koszty rejestracji i ubezp. sa nie warte zabawy. Stad wlasnie moje
    pytanie. Prawo nie daje zadnej mozliwosci wymiany nadwozia?? Jezeli
    specyfikacja techniczna pojazdu zostanie zachowana, a pochodzenie nadwozia
    potwierdzone, to z logicznego punktu widzenia ja nie widze przeszkow.
    Niestety czesto przepisy przepisami a zycie zyciem...

    Pozdrawiam
    Patryk