1. Data: 2007-01-04 16:14:45
Temat:wymiana nadwozia - mozliwe?
Od:"BremTrans" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Uczestniczylem w kolizji drogowej. Jako ze samochod zostal powaznie uderzony
jego naprawa jest nieoplacalna. Natomiast tanio moznaby wymienic cale
nadwozie - tylko jak to wyglada od strony prawnej? Nr nadwozia sa w
dokumentach, jak to zrobic? Jest taka mozliwosc?
Do niedawna byl problem z silnikiem - dzisiaj to jest czesc zamienna. A jak
ma sie sprawa nadwozia? Jakies pismo do Wydzialu Komunikacji?

Pozdrawiam.
Patryk

2. Data: 2007-01-04 16:53:19
Temat:Re: wymiana nadwozia - mozliwe?
Od:BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

BremTrans napisał(a):
> [...]
> Do niedawna byl problem z silnikiem - dzisiaj to jest czesc zamienna. A jak
> ma sie sprawa nadwozia? Jakies pismo do Wydzialu Komunikacji?
Zalezy jakie nadwozie. Jesli jest to konstrukcja samonosna (bez ramy) -
to nadwozie jest rownoczesnie "samochodem" i jego czescia podstawowa (z
numerem nadwozia). W samochodach posiadajacych rame - np wiele
ciezarowek/busow itp jest tak ze jest osobny nr ramy, osobny nadwozia, a
wrecz mozna kupic auto "bez zabudowy" i nadwozie zamontowac wlasne (np
chlodnie, bude, wywrotke itp), wiec tutaj wymiana "nadwozia" jest jak
najbardziej mozliwa.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

3. Data: 2007-01-04 17:26:22
Od:"BremTrans" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Nadwozie osobowe - sportowe coupe. Naprawa jest za droga - uszkodzona
podluznica. Reszta samochodu jest prawie OK, przynajmniej nie jest droga
naprawa reszty. Dlatego nie usmiecha mi sie tego zlomowac i kupowac nowego -
wszystkie koszty rejestracji i ubezp. sa nie warte zabawy. Stad wlasnie moje
pytanie. Prawo nie daje zadnej mozliwosci wymiany nadwozia?? Jezeli
specyfikacja techniczna pojazdu zostanie zachowana, a pochodzenie nadwozia
potwierdzone, to z logicznego punktu widzenia ja nie widze przeszkow.
Niestety czesto przepisy przepisami a zycie zyciem...

Pozdrawiam
Patryk