  • 1. Data: 2005-04-26 20:46:16
    Temat: wymeldowanie sie z pobytu stałego - wyjazd za granice
    Od: "Wiesław J" <0...@v...pl>

    Wyjeżdżam za granicę na dłuższy czas , nie mam żadnej nieruchomości / domu
    , mieszkania /na siebie . Czy warto sie wymeldowac z adresu stałego
    zameldowania i jakie to rodzi konsekwencje prawne - pozytywne ewentualnie
    negatywne ?
    Dzieki za poradę

  • 2. Data: 2005-04-26 21:11:19
    Od: "Kuba-RPM" <K...@C...waw.pl>

    Użytkownik "Wiesław J" <0...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zameldowania i jakie to rodzi konsekwencje prawne - pozytywne ewentualnie

    moze nietypowy aspekt: na terenie PL, jak cie zatrzyma policja R za
    wykrocznenie i zaproponuja mandat, to nie mozesz dostac kredytowego i musisz
    zaplacic na miejscu. jesli odmowisz przyjecia, to cie zatrzymaja i w ciagu
    48h bedziesz mial rozprawe przed sadem grodzkim. tak przynajmniej bylo w
    jednym z odcinkow drogowki. ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Kuba

  • 3. Data: 2005-04-27 00:07:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wiesław J wrote:
> [...]
    > , mieszkania /na siebie . Czy warto sie wymeldowac z adresu stałego
    > zameldowania i jakie to rodzi konsekwencje prawne - pozytywne ewentualnie

    Wymelduj sie,
    potem nie będziesz przynajmniej pisał na grupę, że US chce podatków od
    twoich zarobków zagranicą.
    Jak wrócisz to się zameldujesz.