    From: a...@t...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wykup mieszk. komunalnego - jak przenieść własność?
    Date: 24 Sep 2006 06:52:03 -0700

    Anna S. napisał(a):
    > a...@t...pl napisał(a):

    > Bezpieczniejsza dla Ciebie byłaby darowizna.. testament nie przenosi
    > własności!! Tylko nie każdy notariusz zrobi umowę darowizny zaraz po
    > podpisaniu umowy sprzedaży do gminy... czasami każą czekać na założenie księgi
    > wieczystej i dopiero wtedy... (chyba że KW już jest dla lokalu) musiałabyś się
    > spytać jak to jest u Was z rejentem. A testament babcia może zrobić w każdej
    > chwili... nawet teraz własną ręką w domu, tylko beż żadnych świadków! Albo tez
    > do notariusza. Jak sobie życzycie:)

    Na dzień dzisiejszy lokal na pewno nie ma księgi wieczystej. Jak
    rozumiem, muszę odczekać aż takowa zostanie wyrobiona?

    Wyjaśnij proszę kwestię testamentu, bo niebardzo rozumiem "w domu,
    na własną rękę, bez świadków" ??? Dotychczas myslałam, że do
    testamentu najlepiej mieć swiadkówi spisać w obecności notariusza...