    From: "Anna S." <a...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wykup mieszk. komunalnego - jak przenieść własność?
    Date: Sun, 24 Sep 2006 12:14:11 +0000 (UTC)

    a...@t...pl napisał(a):

    > Witam
    > Mieszkanie komunalne, g=B3=F3wnym najemc=B1 jest moja babcia. Ja jestem
    > tam
    > zameldowana od 6 lat. W imieniu babci z=B3o=BFy=B3am wniosek o wykup
    > mieszkania od
    > gminy na preferencyjnych warunkach (3%). Wszelkie koszty pokrywam
    > oczywi=B6cie
    > ja. W najbli=BFszym czasie babcia "wp=B3aci" kask=EA i podpisze papiery.
    >
    > Pytanie 1:
    >
    > Czy mo=BFna za jednym zamachem (najlepiej ten sam dzien, ten sam
    > notariusz,
> [...]
    Bezpieczniejsza dla Ciebie byłaby darowizna.. testament nie przenosi
    własności!! Tylko nie każdy notariusz zrobi umowę darowizny zaraz po
    podpisaniu umowy sprzedaży do gminy... czasami każą czekać na założenie księgi
    wieczystej i dopiero wtedy... (chyba że KW już jest dla lokalu) musiałabyś się
    spytać jak to jest u Was z rejentem. A testament babcia może zrobić w każdej
    chwili... nawet teraz własną ręką w domu, tylko beż żadnych świadków! Albo tez
    do notariusza. Jak sobie życzycie:)
    pozdrawiam
    Andzia