  • 1. Data: 2006-02-27 13:22:54
    Temat: wydziały prawa w Polsce
    Od: "karlozzz" <k...@b...pl>

    witam,
    chciałbym sie dowiedziec jaki jest Wasz ranking/opinie na temat uniwersyteckich
    wydzialow prawa w Polsce.
    Moja czołówka:
    1-2 UJ i UW
    3-4 UMK i UAM

    Zgadzacie się? Moze coś dodac/ując?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-27 13:51:55
    Temat: Re: wydziały prawa w Polsce
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    Użytkownik "karlozzz" <k...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:1216.00000091.4402fd2d@newsgate.onet.pl...
    > witam,
    > chciałbym sie dowiedziec jaki jest Wasz ranking/opinie na temat
> [...]

    Do czolowki dodac UŁ i UMCS. Natomiast UW - zbyt duzo studentow na czym
    bardzo cierpi poziom nauczania

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 3. Data: 2006-02-27 14:20:52
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Użytkownik "karlozzz" <k...@b...pl> napisał w
    > wiadomości news:1216.00000091.4402fd2d@newsgate.onet.pl...

    na jkaiej podstawie tak sadzisz... wiedza wlasna czy nabyta z czasopism ???
    ja konczylem UJ i do czolowki nie zaliczam.. chociaz nie znam innych
    wydzialow, byc moze ,ze sa gorsze

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-02-27 14:25:13
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości
    > na jkaiej podstawie tak sadzisz... wiedza wlasna czy nabyta z czasopism
    > ???

    Wlasna + znajomi na innych uczelniach

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 5. Data: 2006-02-27 15:48:22
    Temat: Re: wydzialy prawa w Polsce
    Od: m...@w...pl

    UJ to "skostniala" instytucja (tylko tradycja i "pozornie"dobra
    renoma).
    Wydzial prawa UAM jest (chyba) najlepszy!

    Najlepszym kryterium oceny jest, to co robia absolwenci tych
    wydzialów. Zwlaszcza ci, którzy do wszystkiego doszli sami.
    Wydzial prawa UG tez jest dobry - a do tego ten niezapomniany klimat
    nadmorskich
    plaz :-) !

  • 6. Data: 2006-02-27 16:48:43
    Od: buraxta <b...@g...com>

    m...@w...pl wrote:
    > Wydzial prawa UG tez jest dobry - a do tego ten niezapomniany klimat
    > nadmorskich plaz :-) !

    Musi być najlepszy, skoro sam (powstań) nasz prezydent całego narodu
    (baczność) Lech K. brat Jarosława Kaczyńskiego tam wykładał, a on zna
    się na prawie najlepiej :)

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 7. Data: 2006-02-27 20:56:07
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > m...@w...pl wrote:

    > a on zna się na prawie najlepiej :)

    A nie niejaki Ziobro?:)

    HaNkA

  • 8. Data: 2006-02-28 10:25:59
    Od: k...@b...pl

    > na jkaiej podstawie tak sadzisz... wiedza wlasna czy nabyta z czasopism ???

    no własnie... Taki mój mix plus czasopisma. Chciałem sie dowiedziec na jakich
    absolwentow pracodawcy patrza lepiej, ktorzy absolwenci najlepiej zdaja egzaminy
    na aplikacje i inne. Ktore uczelnie maja najwiekszą renomę itp. Nie chodzi mi o
    rankingi gazet, bo te mozna o kant d... potłuc ale o reputacje wsrod pracodawców
    i przedstawicieli zawodów prawniczych <moze sie znajdą i wypowiedzą jacyś?> ;)
    pozdrawiam