  • 1. Data: 2006-02-27 13:25:19
    Temat: przyczepka rowerowa
    Od: "MAga" <a...@w...pl>

    Witam
    Czy na polskich drogach można przewozić dzieci w przyczepce rowerowej?
    Moje dziecko ma prawie 2 lata i w tym sezonie chętnie powoziłabym je w czymś
    takim.
    Będę wdzięczna za odp.
    Agata i Maciek (21.04.2004r.)
    Mój cały świat http://tnij.org/maciejka

  • 2. Data: 2006-02-27 16:50:23
    Temat: Re: przyczepka rowerowa
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    MAga napisał(a):
> [...]
    > Moje dziecko ma prawie 2 lata i w tym sezonie chętnie powoziłabym je w czymś

    Wg Prawa o Ruchu Drogowym NIE!

    --
    TBL, Harvesterkom polecam: t...@d...pl r...@w...pl
    r...@s...info p...@w...pl a...@o...pl

  • 3. Data: 2006-02-27 17:31:50
    Od: "MAga" <a...@w...pl>

    > Wg Prawa o Ruchu Drogowym NIE!

    Dziękuję bardzo za odpowiedź.
    Czy jest w takim raze miejsce gdzie mogę wozić w ten sposób dziecko?
    Po ścieżkach rowerowych np?
    Pozdr.
    Agata

  • 4. Data: 2006-02-27 19:09:53
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "MAga" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję bardzo za odpowiedź.
    > Czy jest w takim raze miejsce gdzie mogę wozić w ten sposób dziecko?
    > Po ścieżkach rowerowych np?

    A na ścieżkach rowerowych to aby nie obowiązuje też Prawo o Ruchu Drogowym?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2006-03-01 21:57:56
    Od: zly <b...@p...fm>

    W dniu 2006-02-27 20:09, SQLwysyn napisał(a):

    > A na ścieżkach rowerowych to aby nie obowiązuje też Prawo o Ruchu Drogowym?

    Ale Prawo o Ruchu Drogowym moze mowic co innego o jezdzie po drogach a
    co innego o jezdzie po sciezkach, nieprawdaz?

    marcin

  • 6. Data: 2006-03-02 17:04:52
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Ale Prawo o Ruchu Drogowym moze mowic co innego o jezdzie po drogach a co
    > innego o jezdzie po sciezkach, nieprawdaz?

    A czytałeś je kiedykolwiek, że opowiadasz dyrdymały?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt