  • Data: 2010-08-08 18:43:07
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/i3mqvm$c7e$1@news.one
    t.pl
    *MZ" <"mcold0[wyt]* napisał(-a):

    > Zgadza się. Niemniej jeśli zarząd wspólnoty wystosował pismo do
    > administratora to ten musiał przysłać takie pismo.

    Tego nie wiemy. Być może to było tylko szeptane na ucho przez
    "przewodniczącą".

    > Chodziło mi raczej o całość problemu, czyli że jednak w przypadku
    > wspólnot decyduje większość (zwykle). Zaskarżyć rzeczywiście zawsze
    > można, ale to kwestia dobrego prawnika i czasu na użeranie się w
    > sądzie.
    > Prościej zmienić zarząd.

    Ależ jak najbardziej się zgadza. Dopóki to nie będzie uprawomocniona
    wola większość, dopóty otwieranie i zamykanie będzie równoprawne, bez
    względu na to ile kto by miał z tego powodu piany utoczyć.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675