  • Data: 2010-08-08 17:54:01
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-08 15:41, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    .pl

    > Tak na margiensie chciałbym zauważyć, że administrator jest pracownikiem
    > wspólnoty i to jej zlecenia ma wykonywać, a nie na odwrót, a bardzo
    > często takie wyobrażenie o sobie mają administratorzy. A jak do kogoś to
    > nie dociera, to niech pomyśli, kto od kogo bierze forsę. Aż się prosi
    > żeby zapytać o uchwałę na temat obligatoryjnego zamknięcia okien.

    Zgadza się. Niemniej jeśli zarząd wspólnoty wystosował pismo do
    administratora to ten musiał przysłać takie pismo.

    > Jak będzie odpowiednia uchwała na dowolną bzdurę, to tak (zawsze można
    > ją zaskarżyć). Jak nie ma, to nic nie obowiązuje. Szemrane opinie to
    > rzekoma większość możne sobie wsadzić tam gdzie słońce nie zagląda.
    > Niech każda ze stron realizuje własne widzimisię: "ja otwieram, ty
    > zamykasz"

    Chodziło mi raczej o całość problemu, czyli że jednak w przypadku
    wspólnot decyduje większość (zwykle). Zaskarżyć rzeczywiście zawsze
    można, ale to kwestia dobrego prawnika i czasu na użeranie się w sądzie.
    Prościej zmienić zarząd.

    --
    MZ