  • Data: 2010-08-09 07:13:57
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: "Krzysztof" <k...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał

    > To najwyraźniej Ty nie potrafisz zauważyć, że przebywanie 20 na 30 dni w
    > każdym miesiącu "gościa" to już nie gościna tylko zamieszkanie.

    I wg Ciebie jest równoznaczne z prowadzeniem "minihotelu"?
    Lodu na głowę :-/

    > Nic, natomiast opłaty za śmieci i czasami za wodę jak najbardziej mają.

    A najczęściej nie mają. Multum ludzi za wodę płaci wg własnego licznika, a
    za śmieci wg metrażu (np. u mnie tak jest - mieszkanie własnościowe, więc i
    wspólnota też jest). Tak więc zamieszkanie nawet tabuna gości nie miałoby
    tutaj żadnego znaczenia.