  • Data: 2010-08-09 01:26:09
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Big Jack in news:4c5eb3e8$1@news.home.net.pl
    [.......]
    > Aż się prosi
    > żeby zapytać o uchwałę na temat obligatoryjnego zamknięcia okien.

    otóż to.
    Ale i prosi sie o odpowiedz na pytanie: wspolnota moze uchwalic najbardziej
    bzdurną uchwałę?? Przeciez jak ktos kupil mieszkanie, to nie mozna
    produkowac uchwal, ktore na przyklad gwarantuja zaduch na klatce schodowej,
    bo pozostali lokatorzy wychowywali sie dotąd w smrodzie i takiego smrodu
    chca.

    > Jak będzie odpowiednia uchwała na dowolną bzdurę, to tak (zawsze można
    > ją zaskarżyć).

    zaskarżyć? jak? do kogo? znasz może podstawę prawną?

    A tak nawiasem:
    co, jesli lokatorzy _tylko_ protestuja przeciwko otwieraniu okna? [ale
    problem, ja piernicze :)
    Co, jesli nie ma żadnej uchwały, a tylko protesty? [z tego co wiem, to nie
    ma zadnych protestow]
    Czy jesli tylko protesty, to ma to jakies znaczenie, czy w takiej sprawie,
    jak uzywanie wspolnego okna :) musi byc uchwala, że okna nie otwieramy?