  • Data: 2010-08-08 21:46:05
    Temat: Re: wspolnota mieszkaniowa typu kuriozum
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-08 22:34, Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał

    > Podobnie jak Ty nie odróżniasz urządzania "minihotelu" z zakwaterowanymi
    > co dzień innymi grupami ludzi od przebywania od czasu do czasu jednego
    > znajomego.
    > To była ironia, piszę to już otwartym tekstem, bo widzę, że nie łapiesz
    > takich detali.

    To najwyraźniej Ty nie potrafisz zauważyć, że przebywanie 20 na 30 dni w
    każdym miesiącu "gościa" to już nie gościna tylko zamieszkanie.
    Nazywajmy rzecz po imieniu.

    > Chodziło mi o opłaty administracyjne popularnie (choć faktycznie
    > błędnie) nadal nazywane czynszem.

    > Cóż więc metraż ma do kolejnej osoby zamieszkującej dany lokal?
    Nic, natomiast opłaty za śmieci i czasami za wodę jak najbardziej mają.
    I jeśli ktoś mieszka 20 dni w miesiącu to powinien być zgłoszony jako
    zamieszkujący i płacić za siebie.

    > Mógłbym mieć, ale powątpiewam, czy dasz radę im sprostać.

    Wątpić jest rzeczą ludzką, nie wstydź się, po prostu precyzuj myśli tak
    żeby inni potrafili je odczytać.

    --
    MZ