  • 1. Data: 2011-03-31 20:14:24
    Temat: wspolnota, głosowanie a nie było nawet polowy
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    więcej niż 30 właścicieli
    na głosowaniu było 13, przegłosowane jednym głosem

    czy takie głosowanie jest wogóle ważne?
    nie ukrywam że dla mnie ta wspolnota jest niewygodna

  • 2. Data: 2011-03-31 20:44:13
    Temat: Re: wspolnota, głosowanie a nie było nawet polowy
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 31-03-2011 22:14, zlotowinfo pisze:
    > więcej niż 30 właścicieli
    > na głosowaniu było 13, przegłosowane jednym głosem
    >
    > czy takie głosowanie jest wogóle ważne?
    > nie ukrywam że dla mnie ta wspolnota jest niewygodna

    Uchwały się podejmuje, gdy ZA głosują właściciele reprezentujący co
    najmniej 50% udziałów w nieruchomości wspólnej.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2011-04-01 05:20:06
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-03-31 22:44, .B:artek. pisze:

    > Uchwały się podejmuje, gdy ZA głosują właściciele reprezentujący co
    > najmniej 50% udziałów w nieruchomości wspólnej.

    Chyba, że .... (doczytaj w UoWL o głosowaniu 1=1)
    Potem może być uzupełniające IZG.
    Jeśli nie było uizg, to uchwała do zaskarżenia w ciągu 6 tyg. od
    powiadomienia na piśmie i padnie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2011-04-01 06:00:14
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    > Chyba, że .... (doczytaj w UoWL o głosowaniu 1=1)
    > Potem może być uzupełniające IZG.
    > Jeśli nie było uizg, to uchwała do zaskarżenia w ciągu 6 tyg. od
    > powiadomienia na piśmie i padnie.

    dałoby radę bez tylu skrótowców?

    z tego co zrozumiałem jeśli to było drugie głosowanie nad tym samym, to
    jednak może to przejść?

  • 5. Data: 2011-04-01 06:25:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości

    > Uchwały się podejmuje, gdy ZA głosują właściciele reprezentujący co
    > najmniej 50% udziałów w nieruchomości wspólnej.

    no i lipa, jednak chodziło o te udziały a nie o liczbę osób
    był jakiś kolo, chyba z urzędu miasta co miał 40% udziałów
    z tą resztą 7 głosujących ZA na 13 obecnych, na 34 właścicieli

  • 6. Data: 2011-04-01 14:38:23
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-01 08:00, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości
    >>
    > dałoby radę bez tylu skrótowców?
    >
    > z tego co zrozumiałem jeśli to było drugie głosowanie nad tym samym, to
    > jednak może to przejść?

    Doczytaj w Ustawie o Własności Lokali.
    Bez tego nawet nie próbuj zrozumieć jak działa Wspólnota Mieszkaniowa.
    Wtedy te skróty też staną się jasne.
    UIZG = uzupełniające indywidualne zbieranie głosów
    1 = 1 - zasada głosowania "każdy właściciel ma jeden głos".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2011-04-01 18:34:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > UIZG = uzupełniające indywidualne zbieranie głosów
    > 1 = 1 - zasada głosowania "każdy właściciel ma jeden głos".

    zrozumiałem że trzeba jakoś zebrać podpisy 20% udziałowców całości
    i wowczas z tym moge rozpoczac kolejne glosowanie i bedzie tam 1=1

    ale doczytałem się też że wspólnota jednak musi być skoro jest już więcej
    niz 7 bo aż 30 wspolwlascicieli

  • 8. Data: 2011-04-05 11:50:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 1 Apr 2011, zlotowinfo wrote:

> [...]
    > był jakiś kolo, chyba z urzędu miasta co miał 40% udziałów
    > z tą resztą 7 głosujących ZA na 13 obecnych, na 34 właścicieli

    Ale o głosowaniu "1:1" przeczytałeś w ustawie?
    (to, że należało z takim wnioskiem wystąpić PRZED głosowaniem to
    inna sprawa, ale przynajmniej na przyszłość się doucz :))
    Ten tryb jest *właśnie na takie przypadki*.
    Nie zdziwię się, jak "kolo z urzędu" będzie udawał że nie wie
    o co chodzi :| (ale wtedy można uderzyć do sądu).

    pzdr, Gotfryd
    (akurat mała wspólnota)