  • 1. Data: 2003-01-06 13:23:54
    Temat: wpis hipoteki kaucyjnej
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Dzien dobry,

    czy jest prawda, ze w przypadku wpisu hipoteki kaucyjnej z tytulu kredytu na
    cel mieszkaniowy (zakup na rynku pierwotnym) sad moze/powinien odstapic od
    pobierania standardowego wpisu w wysokosci 1/10 wpisu stodunkowego ? Jesli
    byla by to prawda na jaki przepis nalezaloby sie powolac ?

    Marek

  • 2. Data: 2003-01-06 16:10:44
    Temat: Re: wpis hipoteki kaucyjnej
    Od: "onet.pl" <m...@p...onet.pl>

    Też jestem ciekaw
    Może ktoś zna odpowiedź?

    Makwi

  • 3. Data: 2003-01-07 15:13:06
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "onet.pl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Też jestem ciekaw
    > Może ktoś zna odpowiedź?

    Wyglada na to, ze nikt nie wie. A to sugeruje, ze byc moze nie jest to
    prawda. Sugerowal mi to urzednik bankowy, jutro bede sie z nim widzial,
    zapytam sie dokladniej.

    marekz

  • 4. Data: 2003-01-09 13:49:47
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > pobierania standardowego wpisu w wysokosci 1/10 wpisu stodunkowego ? Jesli
    > byla by to prawda na jaki przepis nalezaloby sie powolac ?

    par. 2 i 3 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości dnia 30 czerwca 1998 r.
    w sprawie określenia ulgowych stawek opłat sądowych oraz zwolnień od tych
    opłat w sprawach o zabezpieczenie należności z tytułu udzielanych przez
    banki kredytów, pożyczek pieniężnych, gwarancji bankowych i poręczeń (Dz. U.
    1998.87.554).

    Ciacho

  • 5. Data: 2003-01-09 18:10:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl>
> [...]
    > opłat w sprawach o zabezpieczenie należności z tytułu udzielanych przez
    > banki kredytów, pożyczek pieniężnych, gwarancji bankowych i poręczeń (Dz.

    ale teraz jesli klient jest żonaty bez rodzielnosci majatkowej to mu takiego
    wpisu nie zrobią - dziesiejsza Wyborcza ten gniot prawny omawia
    *** blad ***